МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІндексиРяди динаміки Вибіркове спостереження 9) Для вивчення продуктивності праці токарів машинобудівного заводу було проведено 10%-не вибіркове обстеження 80 робітників методом випадкового безповторного відбору. В результаті обстеження отримані такі дані:
На основі цих даних визначити: 1) середню годинну виробітку токарями деталей; 2) середнє квадратичне відхилення і дисперсію продуктивності праці; 3) з ймовірністю 0,954 граничну помилку вибірки та інтервал, в якому знаходиться середня виробітка робітників.
10) При обстеженні 500 деталей, відібраних з партії готової продукції підприємства при безповторному випадковому відборі, 40 виявлено нестандартними. З ймовірністю 0,997 визначити межі, в яких знаходиться частка нестандартної продукції, випускаємої підприємством
11) . На заводі пропонується провести вибіркове обстеження середньої годинної виробки робітників методом випадкового безповторного відбору. Із 1000 робітників у вибірку планується ввести 10%. Якою повинна бути чисельність вибірки, щоб з ймовірністю 0,954 помилка вибірки не перевищувала 5 шт. деталей, якщо на основі попередніх обстежень відомо, що дисперсія дорівнює 225.
12) Чисельність безробітних в одному з регіонів станом на початок року змінювалась таким чином:
Визначте аналітичні показники наведеного ряду динаміки за ланцюговою та базисною системами. Результати подайте в табличній формі. Обчисліть коефіцієнти прискорення, середньорічну чисельність безробітних за вказаний період та середній темп приросту. Зробіть висновки. Розв’язання в таблиці
13) Капітал фірми на кінець 2003 року становив 40 млн. грн. За 2004-2005 рр. цей показник збільшився на 2%, за 2005-2008 рр. – на 5%. Визначіть середньорічний абсолютний приріст капіталу фірми.
14) Є дані про обсяг попиту на банківські послуги і чисельність клієнтів банку.
Розрахувати: Індекси рівня середнього обсягу наданих позик змінного, фіксованого складу та структурних зрушень. Абсолютний розмір приросту загального обсягу наданих позик за рахунок зміни середнього рівня позик і чисельності позичальників. Зробити висновки.
15)
За наведеними даними визначить зведений індекс біржових цін акцій та абсолютний приріст обсягу продажу за рахунок динаміки цін: 16) Маємо дані про виробництво однойменної продукції “А” та її собівартість на двох заводах:
Визначте індекси середньої собівартості: мінливого складу; постійного складу, структурних зрушень. Поясніть різницю між цими індексами. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|