МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зведення та групування, відносні, середні показники, концентрація, локалізація та показники варіації1)
Потрібно виявити залежність між обсягом робіт та чисельністю робітників. За згрупованими даними розрахувати показники: 1) центру розподілу; 2) структурні середні; 3) показники варіації; 4) інтенсивність варіації. 5) форми розподілу 6) коефіцієнт локалізації і концентрації обсягу робіт серед чисельності робітників перших двох груп. Порівняйте отримані дані. Зробить розширені висновки.
2) Залишки внесків в ощадних касах за перше півріччя характеризуються даними, тис. грн.:
Визначити середній залишок по внесках: 1) за 1 квартал; 2) за 2 квартал; 3) за півріччя. Зробити висновок.
3) Маємо дані про реалізацію продукції промисловими підприємствами, тис. грн.
Визначите у відсотках статистичні показники, які характеризують планове завдання, виконання плану й динаміку реалізованої продукції по кожному підприємству й об'єднанню в цілому. Перевірте взаємозв'язок розрахованих показників. 4) За даними річного звіту 2–ох промислових підприємств маємо наступні дані про витрати на виробництво, тис. грн.:
Визначите: а) структуру витрат на виробництво продукції, б) співвідношення між сировиною й основними матеріалами й заробітною платою (величина координації), в) показники зрівняння двох підприємств та г) інтенсивність розподілу витрат на сировину на 1 грн. прибутку. 5) Дисперсія ознаки дорівнює 600. Обсяг сукупності дорівнює 10. Сума квадратів індивідуальних значень ознаки дорівнює 6250. визначити середню величину
6) Заробітна плата 10 фірми, що служить, характеризується наступними даними.
Перевірити правило додавання дисперсій і чи вказати великий вплив професії на розходження в рівні заробітної плати.
7) За даними таблиці оцініть: а) подібність галузевої структури валового внутрішнього продукту в різних країнах; б) подібність структур валового внутрішнього продукту й зайнятості в кожній країні.
8) Маємо дані:
Оцініть інтенсивність структурних зрушень в кожній країні, проведіть порівняльний аналіз. Обґрунтуйте вибір коефіцієнта структурних зрушень.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|