Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рекламні кампанії, їхні типи і види.

ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Тема № 6.

План

1. Рекламні кампанії, їхні типи і види.

2. Етапи проведення рекламної кампанії..

 

 

 

Під терміном «рекламна кампанія» ми будемо розуміти комплекс рекламних заходів, спрямованих на досягнення конкретної маркетингової мети в рамках маркетингової стратегії рекламодавця.

Можна сказати, що вся рекламна діяльність рекламодавця є сукупністю рекламних кампаній. Трохи змістивши аспект розгляду поняття, можна відзначити, що рекламна кампанія є основним інструментом реалізації фірмою своєї рекламної стратегії, одним з елементів тактичного планування рекламної діяльності. Вірно буде також твердження, що контроль рекламної діяльності фірми буде ефективний, якщо він правильно організований у ході проведення рекламних кампаній. Такий багатогранний підхід до тому самому поняття недивний. Адже, незважаючи на те, що рекламна кампанія розглядається нами в організаційному блоці даного посібника, необхідно відзначити, що вона органічно містить у собі всі елементи системи керування рекламною діяльністю: і планування, і організацію, і контроль, і інформаційне забезпечення. Більш того, у ході проведення рекламної кампанії для досягнення поставленої мети найчастіше використовуються прийоми і методи інших форм маркетингових комунікацій: паблик рилейшнз, сейлз промоушн, виставок і т.п.

Рекламні кампанії відрізняються розмаїтістю за багатьма ознаками. З безлічі можливих класифікацій доцільно виділити наступні:

1) по переслідуваним цілям (підтримка конкретного товару, формування сприятливого іміджу рекламодавця і т.д.);

2) по територіальному охопленню (локальні, регіональні, національні, міжнародні);

3) по інтенсивності впливу (рівні, наростаючі, спадні).

У рамках рівної рекламної кампанії заходи розподіляються рівномірно в часі, наприклад, телевізійна реклама — один раз у тиждень у визначений день, рекламні публікації в газеті — також через рівні проміжки часу і т.д. Цей тип рекламних кампаній має сенс при досить високій популярності рекламодавця, при рекламі, що нагадує.

Наростаюча рекламна кампанія будується за принципом посилення впливу на аудиторію. Такий підхід доцільний при поступовому збільшенні обсягу випуску рекламованого чи товару його постачань від виробника.

Спадна рекламна кампанія є найбільш прийнятним її типом при реалізації обмеженої по обсязі партії рекламованого товару. В міру його реалізації, зменшення його кількості на складах знижується інтенсивність рекламної підтримки.


Читайте також:

  1. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  2. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  3. Акціонерне товариство, як форма організацій бізнесу. Акції, їх суть і види.
  4. Валютний курс та його види.
  5. Виробнича структура та її види.
  6. Держава як суб’єкт міжнародного приватного права. Імунітет держави: поняття, ознаки, види.
  7. Державні боргові цінні папери та їх види.
  8. Десенсибілізація.Види.
  9. Ділове спілкування, його форми й види. Писемне ділове спілкування
  10. Довіреність та її види. Представництво без повноважень.
  11. Додаткові види.
  12. Документація в рекламній та видавничої діяльності




Переглядів: 2892

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підрозділу рекламного агентства і їхньої функції. | Етапи проведення рекламної кампанії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.