Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підрозділу рекламного агентства і їхньої функції.

 

Великі рекламні агентства, що виконують широкий перелік рекламних послуг, відчувають необхідність об'єднати різних фахівців у визначені відділи. Звичайно діяльності відділу орієнтована на виконання визначеної функції.

Розглянемо типову організаційну схему досить великого по величині рекламного агентства з повним циклом послуг. Коротко розглянемо основні елементи схеми і функції конкретних відділів.

Можна виділити п'ять основних функціональних підрозділів

1) творчий відділ;

2) відділ виконання замовлень;

3) виробничий відділ;

4) відділ маркетингу;

5) господарський^-хазяйновитий-господарчий-фінансово-господарський відділ.

Робота відділів не схожа на конвеєр, на якому деталь, що рухається, піддається різним послідовним технологічним операціям. Як правило, представники перших чотирьох названих вище відділів включаються до складу робочих груп клієнтів для виконання конкретного замовлення. Після постановки задач перед робочою групою, її співробітники в тісній взаємодії між собою і відділами, що вони представляють, розробляють концепцію рекламного звертання (плани рекламної кампанії і т.п.). Концепція затверджується, з одного боку — клієнтом з іншого боку - представниками вищого керівництва агентства ил| редакційно-художньою радою. Після цього починається процес остаточної розробки звертань і виробництва рекламоносителей.

Творчий відділ поєднує текстовиків, художників, графік^-графіків-фахівців-графіків, режисерів, редакторів і інших творчих працівників. Вони здійснюють генерування ідей рекламного звертання, знаходять вірні засоби їхньої реалізації. У зв'язку з тим, що дуже велика роль психологічного фактора в звертанні з урахуванням визначеної близькості реклами до мистецтва, роль етап відділу надзвичайно висока. Д. Огилви з цього приводу писала: «Творча сторона — найважливіша з усіх. Керівники наших кін тор не повинні принижувати ролі ведучих творчих працівників яким потрібно добре платити, піклуватися про їх і поважати кал видатних особистостей».

Відділ виконання замовлень, крім його начальника, включає керівників робочих груп. Керівник робочої групи, іменований іноді відповідальним виконавцем проекту, чи контактором, є центральною фігурою у всьому процесі виконання замовлення. Він представляє інтереси замовника у своєму агентстві і, навпаки,— агентство представлене в особі контактора у взаєминах із замовником. Керівник робочої трупи координує всю роботу усередині агентства по виконанню замовлення від початку до його реалізації. У зв'язку з цим рівень вимог, пропонованих до контактора, досить високий. В одному обличчі він повинний поєднувати такі якості, як: професіоналізм у рекламі і маркетингу; уміння налагодити ділові зв'язки з замовником і абсолютна коммуникабельность; здатність генерувати ідеї; діловитість і акуратність; ерудиція; гарний смак і багато хто інші.

Виробничий відділ займається виготовленням рекламних носіїв і в деяких випадках поєднує такі виробничі підрозділи, як друкарня, майстерні по виробництву рекламних щитів і т.п.

Співробітники відділу маркетингу здійснюють маркетингові дослідження; роблять аналіз ринків рекламованих товарів і ринку рекламних послуг; організують збір інформації про фірму-клієнта і її товари; контролюють ефективність рекламних кампаній. У деяких випадках до функцій відділу відноситься закупівля місця й ефірного часу для розміщення реклами.

Крім здійснення своїх специфічних рекламних функцій, рекламне агентство повинне ефективно вести свою хазяйновиту-господарчу-фінансово-господарську діяльність, забезпечити її ефективне керування, а також мати відповідні допоміжні служби. Рішенням цих задач зайнятий хазяйновитий-господарчий-фінансово-господарський відділ агентства.

Більш докладно процес взаємодії рекламного агентства з рекламодавцем у рамках конкретної кампанії розглядається в наступній темі.

 

 


Читайте також:

  1. Аналогія - спосіб отримання знань про предмети та явища на основі їхньої подібності з іншими.
  2. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  3. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  4. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  5. Бульові функції.
  6. Вартість робочої сили. Заробітна плата, її форми і функції.
  7. Вибір рекламного звернення
  8. Види речень в ділових паперах та їх стилістичні функції.
  9. Види речень в ділових паперах та їх стилістичні функції.
  10. Види фінансових бюджетів та принципи їхньої побудови
  11. Виявлення пріоритетних конкурентів і визначення сили їхньої позиції
  12. Вказівники на функції. Масиви вказівників на функції




Переглядів: 1390

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота рекламного агентства | Рекламні кампанії, їхні типи і види.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.