Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Робота рекламного агентства

РЕКЛАМНІ АГЕНТСТВА

Тема № 5.

План

1. Робота рекламного агентства.

2.Підрозділу рекламного агентства і їхньої функції.

Рекламне агентство являє собою незалежну фірму, що спеціалізується на виконанні рекламні функції: проведенні рекламних досліджень, розробці планів рекламної діяльності, розробці і проведенні рекламних кампаній, у т.год:

підготовці рекламних звертань, виробництві рекламоносителей;

розміщенні рекламних звертань і т.п. Рекламне агентство робить усе це від імені своїх клієнтів-рекламодавців і за їхній рахунок Воно має перед рекламодавцями фінансові, юридично» і морально-етичні зобов'язання.

Навіть найбільші фірми-рекламодавці, що мають власні могутні рекламні служби, не можуть без збитку для ефективності свого бізнесу обійтися без допомоги рекламних агентств. Це викликано наступними причинами:

1. Рекламне агентство щодня зіштовхується із широким спектром маркетингових ситуацій, що дозволяє йому придбати більш глибоке розуміння інтересів аудиторії, навички і компетентність. У свою чергу, це визначає більш високе якостей реклами і відповідний рівень її ефективності:

2. Агентство є незалежною організацією, що дозволяє глянути на проблеми рекламодавця «з боку», тобто більш об'єктивно. Таким чином, знижується негативний вплив таких негативних суб'єктивних факторів, як зайва залежність реклами від смаків окремих керівників, невірні;

установки щодо очікуваної відповідної реакції споживете лею і т.п.

3. Рекламне агентство, як правило, має налагоджені взаємини з засобами масової інформації, стабільно і завчасно закуповуючи в них час і місце для розміщення реклами. Співробітництво з рекламним агентством дозволяє рекламодавцю оперативно вирішувати свої проблеми, допомагає йому заощадить засоби і час.

4. Звертання до рекламних агентств (особливо до тих з них які забезпечують повний комплекс рекламних послуг) дозволяє забезпечити системний підхід у рекламі, що значно підвищує її ефективність.

При виборі «свого» рекламного агентства рекламодавцю доцільно керуватися наступними критеріями:

1) час створення агентства, досвід роботи;

2) наявність компетентних фахівців;

3) перелік наданих рекламних послуг;

4) наявність спеціалізації (по виконуваних функціях, по рекламованих товарах, типу цільової аудиторії і т.п.);

5) порядок і вартість оплати послуг.

Керуючись цими критеріями, необхідно з'ясувати, коли було засноване агентство і хто його засновники. Бажано з'ясувати, хто з фірм-рекламодавців був клієнтом агентства, і ознайомитися зі зразками рекламної продукції. Як правило, солідні агентства не роблять таємниці з відповідей на ці питання.

Переходячи до конкретних проблем, що коштують перед рекламодавцем, останньому необхідно з'ясувати, чи може рекламне агентство надати весь комплекс послуг по їх рішенню.

Існує умовний розподіл рекламних агентств на агентства з повним циклом послуг і агентства, що пропонують спеціалізовані послуги. До першої групи відносяться рекламні агентства, що здійснюють дослідження, планування, творчу діяльність, виробництво рекламної продукції, а також послуги нерекламного характеру: забезпечення паблик рилейшнз, розробка упакування, організація виставок-продажів і т.п.

В останні роки в рекламній практиці мається тенденція до більшої спеціалізації агентств. У результаті, виникають агентства, що займаються розміщенням реклами в газетах (іноді навіть у чітко визначеному їхньому переліку) чи визначених телеканалах. Деякі агентства спеціалізуються на конкретному виді рекламної продукції (наприклад, фірма «Альпсервис» — реклама на фасадах висотних будинків). Зустрічаються також творчі художні майстерні, що виготовляють рекламні щити і т.п.

Хоча спеціалізація і сприяє росту якості і творчого рівня виконання окремих видів робіт спеціалізованими агентствами, необхідно відзначити, що вони не завжди забезпечені маркетинговим проробленням. Відсутність повної й об'єктивної інформації про споживача, ринок і т.д., одержуваної в ході маркетингових досліджень, упор тільки на досвід і інтуїцію фахівців у деяких випадках можуть стати причиною невисокої ефективності реклами.

Умови оплати однакові практично у всіх вітчизняних рекламних агентств— 100%-ая передоплата послуг. Розмір же оплати не завжди відповідає якості роботи. У той же час, правилом, що майже не має виключень, є: робота високого рівня коштує дорого, а економія на якості реклами нічого, крім збитків, не приносить.

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 682

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підходи до визначення обсягу рекламного бюджету. | Підрозділу рекламного агентства і їхньої функції.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.