Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Оформлення

Грамотність викладу та достовірність інформації

Зміст

• Зміст визначається цілями, на досягнення яких спрямована робота над пуб­лікацією. У цьому випадку форми оцінювання включають тематичні критерії, наприклад:

• У публікації немає орфографічних та граматичних помилок.

• Робота містить точні, корисні та актуальні дані, що повністю розкривають тему.

• Естетичний аспект.При розробці публікації потрібно дотримувався певної логічної схеми, завдяки чому зробив її цікавою і привабливою. Оформлення узгоджується зі змістом, ак­центує увагу на найважливіших моментах.

• Діаграми та малюнки.Графічні дані подані на професійному рівні, правильно розташо­вані, стосуються теми публікації та допомагають розкрити її зміст.

• Текст, кольорове оформлення, фон.Текст легко читається. Фон неяскравий і добре пасує до кольору тексту та графіки.

• Списки і таблиці.Списки, а також таблиці розроблені з урахуванням існуючих норм, вдало розташовані.

3.Одним із способів організації роботи учнів на комп’ютерах є веб-сайти.

У світі накопичено велику кількість інформації, частина якої знаходиться у глобальний системі розповсюдження гіпертекстової інформації, яка використовує Інтернет як канал передачі World Wide Web. Саме WWW інформація подається у вигляді гіпертекстових документів – веб-сторінок.

Гіпертекст – це текстовий документ, який містить у собі виділені іншим кольором слова, фрази, графічні об’єкти – гіперпосилання, клацання на яких посилає перейти на інший фрагмент цього документу або на новий документ.

Веб-сторінки пов’язані між собою та можуть розміщуватися як на одному, так і на різних. Комп’ютери, на яких розміщені веб-сторінки, називаються веб-серверами.

Веб-сторінки, що об’єднані однією тематикою, називаються веб-вузлом або веб-сайтом.

Веб-сайти можна з успіхом використовувати:

як інформаційні ресурси для учнів;

для встановлення зв’язку між учнями з різних країн;

як засіб пошуку партнерів для здійснення завдань певного проекту;

для демонстрації процесу навчання, який включає вивчення матеріалів з мультимедійної енциклопедії, довідкової бібліотеки, Інтернету та інших джерел;

для опублікування результатів оглядів і анкетних опитувань;

для подання учнівських творів, наприклад, віршів, оповідань і наукових робіт;

для висвітлення результатів проекту;

для відображення різних подій, що відбуваються у школі чи класі, наприклад, для розміщення матеріалів краєзнавчих експедицій, фотографій з останньої екскурсії класу тощо;

для створення інтерактивної газети чи журналу, що відображає події життя школи.

Вдало розробленому веб-сайту притаманні розмаїття ресурсів та динамізм Інтернету. Він може стати місцем зустрічі для спілкування, обговорення різноманітних тем, збирання даних, надання ін формації тощо.

Створюючи веб-сайт потрібно пам’ятати:

- враховувати вік учнів, з якими ви працюєте, та аудиторію, для якої призначається вміст веб-сайта;

- яке з’єднання з Інтернетом буде мати більша частина відвідувачів майбутнього веб-сайта: швидке чи повільне. Від відповіді буде залежати кількість і розміри зображень на веб-сайті;

- які версії браузерів будуть використовувати відвідувачі веб-сайта: сучасні або старі (що не дають можливості розглядати сторінки з таблицями, фреймами та анімацією. Не забувайте, що ваш веб-сайт будуть відвідувати люди, які працюють з різними браузерами та різним за потужністю комунікаційним обладнанням;

- зверніть увагу на узгодженість елементів дизайну веб-сайта. Виберіть ненав’язливий фон, забезпечуйте зручну навігацію, визначте стилі заголовків і загальний порядок розміщення сторінок;

- на кожній сторінці веб-сайта доцільно розмістити:

o кнопки або гіперпосилання (виділені іншим кольором слова, фрази, графічні об’єкти, клацання на яких дозволяє перейти на інший фрагмент документа або новий документ) для переходу на головну сторінку;

o адресу електронної пошти;

o дату останньої модифікації веб-сайта;

o URL-адресу веб-сайта.

Для того, щоб досягти поставлених цілей щодо веб-сайта потрібно врахувати складові майбутнього сайта:

- загальна мета веб-сайта;

- назва веб-сайта;

- вміст веб-сайту;

- теми та матеріали, які будуть подані на сторінках веб-сайту;

- елементи вмісту (гіперпосилання на пов’язані з тематикою веб-сайти, форми для відповідей або опитування, діаграми, графіки, скановані учнівські малюнки або комп’ютерна графіка, список інформаційних джерел).

Для створення простого веб-сайта, який буде швидко завантажуватися, найкраще використовувати Microsoft Publisher. Проте ця програма не дуже підходить для розробки складного сайта або такого, що потребує постійного оновлення.

Файли у форматі HTML не можна відкривати і редагувати в Microsoft* Publisher. Проте ці операції можна виконувати в текстовому редакторі, а також у редакторі HTML, зокрема у Microsoft FrontPage - програмі, яка призначена для створення веб-сайтів та для управління ними. Веб-сайт, створений у програмі Microsoft Publisher, можна імпортувати в Microsoft FrontPage.

При створенні веб-сайту засобами програми Microsoft Publisher слід пам’ятати:

- Доки веб-сайт не завершено, його потрібно зберігати як файл Microsoft Publisher. У вигляді веб-сторінок зберігають лише готовий веб-сайт. Крім того, не видаляйте з диска файли веб-сайта у форматі Microsoft Publisher, щоб мати змогу з часом вносити в нього зміни.

- Дуже важливо, щоб жодні два елемента на сторінці не накладалися і щоб між текстом та графікою була відстань. Якщо елементи перекриваються, об'єднаний елемент перетворюється на зображення. Це збільшує час завантаження веб-сторінок через Інтернет, а також впливає на відображення ефектів анімації.

- Не використовуйте забагато звукових ефектів та графічних об’єктів , тому що увага користувача відволікається, а сайт повільно завантажується.

4.Найважливішу роль у сучасних інформаційних процесах відіграє група інформаційних технологій (табличних процесорів) обробки й подання даних табличного виду. Функції сучасних програмних середовищ табличних проце­сорів дозволяють виконувати численні операції над даними, представленими в табличній формі.

Поєднуючи ці операції за спільними ознаками, можна виділити такі, що найчастіше використовуються в навчальному процесі:

- введення даних як з клавіатури, так і з баз даних;

- обробка даних (сортування, автоматичне формування підсумків, копіювання й перенесення даних, різні групи операцій з обчислень);

- виведення інформації в друкованому виді, у вигляді імпортованих файлів в інші системи, безпосередньо в базу даних;

- якісне оформлення табличних форм подання даних;

- багатопланове і якісне оформлення даних у вигляді діаграм і графіків;

- проведення інженерних, фінансових, статистичних розрахунків;

- проведення математичного моделювання й ряд інших допоміжних операцій.

Приклад табличного процесора - Microsoft Office Excelз пакета програм Microsoft Office.

Електронні таблиці належать до класу прикладних програм, які призначені для опрацювання інформації, поданої в табличній формі. Вони дають змогу виконувати бухгалтерські, статистичні, математичні та інші розрахунки, розв'язувати задачі з планування, прогнозування, оптимізації показників виробничих процесів. За допомогою електронних таблиць можна виконувати фінансові розрахунки заробітної плати, податків, різних відрахувань, вести облік матеріалів і готової продукції на складах, готувати дані для фінансової звітності підприємства і т. ін.

Найбільш поширеною програмою цього класу є табличний процесор Excel, що входить до складу пакета Microsoft Office.

Табличний процесор Excel- це пакет прикладних програм, орієнований на оброблення даних, поданих у табличній формі.

Саме тому його часто називають табличним процесором, або електронною таблицею. Крім оброблення та аналізу табличних даних, табличний процесор Excel може:

- надавати користувачеві контекстно залежну допомогу;

- подавати дані в наочній графічній формі у вигляді графіків, гістограм і діаграм;

- працювати зі списками (базами даних) — створювати, форматувати та сортувати списки, шукати і вибирати їх елементи за заданими критеріями;

- оперативно аналізувати економічну діяльність будь-яких об'єктів (організацій, підприємств, бірж, банків тощо), сприяти прийняттю правильних рішень;

- сортувати табличні дані за алфавітом, за зростанням (спаданням), за датами, місяцями і т. ін.;

- обмінюватися даними з іншими програмами;

- формувати зведені таблиці, звіти і навіть карти з географічним прив'язуванням даних;

- створювати макроси, тобто макрокоманди, які використовуються для автоматизації процедур розв'язання задач, що часто повторюються.

В цілому пакет прикладних програм Excel дає змогу розв'язувати багато видів складних фінансово-економічних задач і здатний задовольнити потреби соціальних працівників, фахівців з економіки, банківської справи, менеджменту, маркетингу та інших галузей знань.

5.Робота в електронних таблицях має на увазі різні форми, у тому числі і пропоновану в даній програмі методику створення тестів і кросвордів. Створення тестів припускає не тільки володіння загальними навиками роботи з комп'ютером, але і за рахунок організації міжпредметних зв'язків з'являється можливість закріплювати і заглиблювати знання, одержані по іншим предметам, які послужать розвитку учнів, допоможуть сформувати їх системний світогляд і дозволять їм оволодіти сучасними інформаційними технологіями.

Використання можливостей програми Microsoft Excel:


Читайте також:

  1. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  2. Банк приймає до оплати вимога-доручення від платника протягом 20 календарних днів із дати оформлення його одержувачем.
  3. Вантажна митна декларація як основний документ при здійсненні митного оформлення вантажів
  4. Види бойових документів і вимоги до їх оформлення
  5. Види бойових документів і вимоги до їх оформлення
  6. ВИМОГИ ДЕРЖСТАНДАРТУ ДО ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ.
  7. Вимоги до інтонаційного оформлення прочитуваного і декламованого. Прийоми його навчання
  8. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ АНКЕТИ
  9. Вимоги до оформлення документів, які подаються державному реєстратору.
  10. Вимоги до оформлення реферату
  11. Вимоги до оформлення та зберігання документів
  12. Вихідні дані для проектування поздовжнього профілю, його елементи та оформлення




Переглядів: 599

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Разом з суттєвими дидактичними перевагами використання в процесі навчання мультимедійні презентації мають певні обмеження їх застосування. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.