МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Соціальні служби для молоді та дітейЗагальна криза українського суспільства торкнулася, безумовно, і молоді. Для того, щоб допомогти молодим людям вижити у складних соціально-економічних умовах, уряд України з моменту її проголошення незалежною державою провадить певні заходи, затверджує програми, створює відповідні структури для підтримки та допомоги молоді. З метою втілення у життя державної політики стосовно молоді та дітей було створено Міністерство у справах сім'ї та молоді, перетворене 2000 р. у Державний комітет з такою ж назвою. Теоретичне забезпечення цієї політики розробляє Український науково-дослідний інститут проблем молоді. Створено спеціальні соціальні служби для молоді (ССМ) на обласному, міському та районному рівнях. Від 1991 р. і до початку 1999 р. їх було утворено вже по всій країні - 457, ще 263 планувалося відкрити 1999 року. Юридично систему соціальних служб для молоді було закріплено у "Декларації про загальні засади державної молодіжної політики в Україні" та Законі України "Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні". Затверджено і відповідне Типове положення. Метою цієї системи є створення умов для позитивної соціалізації (залучення до системи суспільних відносин) молоді. Зміст її роботи, за визначенням Українського державного центру соціальних служб для молоді, полягає у: - наданні соціальної, психологічної, правової, освітньої та будь-якої іншої - допомозі реалізовувати право молоді на повноцінне життя; - прищепленні навичок соціально схвальної поведінки; - навчанні адаптуватися правовими засобами до сучасного світу. - соціальна підтримка молодої сім'ї (у 1998 р. в Україні діяли 463 такі - соціальна робота з молоддю жіночої статі; - соціальна підтримка дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків (у 1998 р. діяли 303 такі програми на регіональному рівні); - профілактика негативних явищ у молодіжному середовищі; - сприяння працевлаштуванню і вторинній зайнятості молоді; - соціальна підтримка дітей та молоді з особливими потребами (у 1998 р. реалізовувалося 404 такі регіональні програми); - соціальна робота з допризовною та призовною молоддю, - служба "Телефон довіри" (діють 104 спеціалізовані служби). Проте економічне становище країни ще не давало можливості відповідним чином фінансувати виконання поставлених перед центрами ССМ завдань, реалізувати їхнє гасло "Дійти до кожної молодої людини", тому постає проблема розвитку громадських молодіжних об'єднань. Таких, які за відповідної законодавчої підтримки молодіжних ініціатив могли б самостійно створювати матеріально-технічну базу для своєї" діяльності, зокрема для реалізації' соціальних програм. Однією з найболючіших соціальних проблем останнього десятиріччя було зростання кількості дітей-сиріт і так званих "соціальних сиріт" ("дітей вулиці"), при тому, що форми опіки над дітьми залишалися практично незмінними з радянських часів. Крім згаданих вище 58 будинків-інтернатів Міністерства праці та соціальної політики, в яких на початок 1998 р. утримувалося 8121 дитина, в Україні діяли 39 шкіл-інтернатів для дітей-сиріт і дітей, що залишилися без піклування батьків (на утриманні 10723 дитини); 50 дитячих будинків (на утриманні 4076 дітей) Міністерства освіти, а також 43 будинки дитини (4620 дітей) Міністерства охорони здоров'я. У багатьох регіонах України проблема соціального сирітства стає надзвичайно гострою. Тому 1997 р. з ініціативи Міністерства у справах сім'ї та молоді Кабінет Міністрів затвердив "Типове положення про притулок для неповнолітніх служби у справах неповнолітніх". Зазначені вище притулки для неповнолітніх і кімнати тимчасового перебування надали протягом 1997 р. допомогу майже 11 тис. дітей, Проте створена мережа державних стаціонарних установ не забезпечувала задоволення потреб та інтересів дітей, не було відпрацьовано законодавство щодо нових шляхів розв'язання проблем знедолених дітей. Читайте також:
|
||||||||
|