МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МЕХАНІЗМ ВПЛИВУ НЕТАРИФНИХ ЗАСОБІВ РЕГУЛЮВАННЯ НА ЕКОНОМІКУ КРАЇНИ.ТЕМА 6. НЕТАРИФНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕД План: 6.1 Нетарифні засоби регулювання. 6.2 Механізм впливу нетарифних засобів регулювання на економіку країни - самостійно 6.3 Інструменти нетарифного регулювання. 6.4 Кількісні обмеження. 6.5 Фінансові засоби нетарифного регулювання: експортні кредити, експортні субсидії, імпортні депозити, антидемпінгові заходи. 6.6 Приховані засоби нетарифного регулювання. 6.7 Специфіка нетарифного регулювання після вступу України до СОТ- самостійно 6.1 НЕТАРИФНІ ЗАСОБИ РЕГУЛЮВАННЯ. Нетарифне регулюванняявляє собою встановлені законодавцем обмежувальні заборонні засоби, які перешкоджають проникненню імпортних товарів на внутрішній ринок України з метою захисту інтересів вітчизня'ного виробника і споживача товаровиробника від субсидованого імпорту. У вітчизняному законодавстві відсутнє визначення поняття нетарифного регулювання. Перелік заходів нетарифного регулювання (Податковий кодекс України (ст. 14): 1) "ліцензування і квотування зовнішньоекономічних операцій; 2) застосування спеціальних заходів щодо імпорту товарів в Україну; 3) процедура реєстрації зовнішньоекономічних контрактів; 4) процедура видачі ліцензій на право імпорту, експорту - спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; 5) дозвільна система служби експортного контролю; 6) сертифікація товарів, що ввозяться в Україну; 7) дозвільна система органів державної влади, що здійснюють санітарно-епідеміологічний, ветеринарний, фітосанітарний, екологічний та інші види контролю; 8) реєстрація лікарських засобів, виробів медичного призначення, імунобіологічних препаратів, харчових добавок; 9) застосування державного пробірного контролю".
Всі країни світу використовують різноманітні заходи нетарифного регулюванняв ЗЕД як альтернативу заходам тарифного регулювання. Більше половини світової торгівлі є об'єктом нетарифних бар'єрів, що створюють головну погрозу світовій торговій системі. У порівнянні з тарифними методами, нетарифні є більш поширеними формами і заходами регулювання зовнішньоторговельної діяльності і становлять загрозу лібералізації торгівлі. Поширення нетарифних обмежень пояснюється тим, що: - їх введення є привілеєм уряду країни, і вони не регулюються міжнародними угодами. Уряди можуть вільно застосовувати будь-які види нетарифних обмежень, що неможливо у відношенні тарифів, які регулює СОТ. - не призводять до негайного підвищення ціни товару і тому споживач не відчуває їх впливу як додаткового податку (при введенні тарифу ціна товару збільшується на суму мита). Ліцензування і квотування експорту (ст. 16 Закону про ЗЕД) вводиться у разі: • різкого погіршення розрахункового балансу України, якщо його від'ємне сальдо перевищує на відповідну дату 25% від загальної суми валютних вимог України; • досягнення встановленого Верховною Радою України рівня зовнішньої заборгованості; • значного порушення рівноваги за відповідними товарними групами на внутрішньому ринку України, особливо по сільськогосподарській продукції, продуктах рибальства, продукції харчової промисловості і промислових товарах народного споживання першої необхідності; • необхідності забезпечення відповідних пропорцій між імпортною і вітчизняною сировиною у виробництві; • необхідності здійснення адекватних заходів у відповідь на дискримінаційні дії інших держав; • порушення суб'єктом зовнішньоекономічної діяльності правових норм цієї діяльності, встановлених Законом про ЗЕД (режим ліцензування вводиться як санкція); • здійснення суб'єктом зовнішньоекономічної діяльності товарообмінних (бартерних) операцій. До нетарифних методів відносяться економічні, політичні та адміністративні методи прямого чи непрямого обмеження ЗЕД.
Читайте також:
|
||||||||
|