МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Бізнес-плануванняПланування економічної діяльності, що широко застосовується у закордонній, а відтепер і в нашій практиці, засноване на бізнес-плані. Бізнес-план (business plan - англ.) - це комплексний план розвитку підприємства (фірми), план конкретних заходів щодо досягнення конкретних цілей діяльності підприємства, включаючи оцінку очікуваних витрат і доходів. Бізнес-план розробляється на основі маркетингових досліджень і є основою управління інвестиційним проектом і підприємством (будівельною організацією), яке здійснює цей проект. Бізнес-план, як і план розвитку, є документом, де включено всі основні питання діяльності будівельної організації - її виробничі та соціальні проблеми, але особливе місце відводиться комерційній діяльності (маркетингу). На відміну від директивного плану він не має законодавчого характеру, регулярно коригується залежно від кон'юнктури ринку і, таким чином, адаптується до непередбачуваних ринкових ситуацій. Бізнес-план може розроблятись як визначена функція стратегічного плану підприємства, його розділи замінюють окремі етапи поточного плану. Але він може бути розроблений як самостійний план і навіть замінити стратегічне та поточне планування. Але тепер найчастіше він розробляється для вирішення питання - розпочати чи розширити справи, тобто для розкриття доцільності проектних рішень, доказу про доцільність вкладання інвестицій у проекти. У загальному плані мета бізнес-планування визначається та реалізується згідно напрямків: • залучення додаткових інвестицій; • розширення будівельних робіт і виробництва товарів; • зміна власників будівельної організації; • зміна вимог споживачів будівельної продукції; • впровадження нових будівельних матеріалів, конструкцій, нової будівельної техніки та обладнання; • впровадження нових форм організації виробництва та технології будівельних робіт; • фінансове оздоровлення будівельної організації. Бізнес-план найчастіше розробляється на 3 - 5 років. Основна частина цього плану невелика, а інше - додатки. Бізнес-план розробляється на основі узагальнення й обробки зібраної вихідної інформації та подається у формі записки за приблизною узагальненою структурою (див. рис. 7.8). Замовниками бізнес-плану є підприємства, організації та фірми, які здійснюють підприємницьку й інвестиційну діяльність, умови та результати яких аналізуються й прогнозуються у бізнес-плані. При розробці бізнес-плану взаємно враховуються та пов'язуються інтереси й умови зацікавлених сторін: • замовника (клієнта) бізнес-плану, який є самостійним інвестором або використовує залучений капітал шляхом акціонування, позики тощо; • муніципальних органів, які визначають потреби та пріоритети, наприклад у будівництві об'єктів, відповідно до загальної (галузевої або містобудівної) концепції розвитку, що формують проектне завдання, планують податкові надходження до бюджету, беруть участь у нагляді за впровадженням (наприклад за будівництвом); • підрядних (проектних і проектно-будівельних) фірм, що деталізують концепцію бізнес-плану, здійснюють технічні досліди, проектування, складання кошторисної документації, здачу об'єкта замовнику; • споживача, який використовує продукцію та послуги. Бізнес-план може розроблятися з власної ініціативи як необхідність для орієнтації у середовищі бізнесу. Але може розроблятися і відповідно до завдання щодо його складання, яке дає замовник (клієнт), на основі отриманої від нього вихідної інформації, а також з урахуванням маркетингових досліджень, що здійснюються розробниками бізнес-плану.
Рис. 3.8. Структура бізнес-плану Лекція №8. Трудові ресурси та кадри будівельної організації. Продуктивність праці План 1. Трудові ресурси та кадри. Поняття, класифікація, категорії працівників. 2. Форми підготовки й підвищення кваліфікації працівників будівельних організацій. 3. Структура кадрів. 4. Облік, планування потреби й підбір кадрів. 5. Продуктивність праці в будівельній організації, показники її рівня і методи виміру. 6. Організація праці в будівельних організаціях. Читайте також:
|
||||||||
|