МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
Друге питанняПланування комерційної діяльності виробничого підприємства по МТЗ охоплює всю систему діяльності, здійснюється на основі системного та комплексного підходів, носить ітеративний і варіантний (альтернативний) характер і обумовлено корпоративної місією і конкурентною стратегією, збутовою і виробничою стратегіями, а також поточними планами збуту та виробництва продукції підприємства. Процес планування передбачає наступні основні етапи: · визначення стратегії МТЗ ресурсами і політики ресурсозабезпечення; · вивчення і формування середовища ресурсозабезпечення; · формування поточних планів МТЗ, придбання (закупівель) і поставку ресурсів.
Таблиця 7.2
Типи організаційних структур управління МТО
Стратегія МТЗ формується як під впливом зовнішнього середовища (середовища ресурсозабезпечення), так і під впливом конкурентної та функціональних стратегій (виробничої і збутової) підприємства та означає спрямованість на зниження витрат постачання або на створення готової продукції особливих споживчих властивостей. У стратегічному управлінні МТЗ слід також розрізняти порівнювальну та конкурентну переваги. Порівняльна перевага виробничого підприємства залежить від націленості його виробничими факторами - матеріально-технічними ресурсами (запасом ресурсів). Ресурси, найбільш важливі для створення конкурентної переваги, підвищення конкурентоспроможності підприємства, створюються як самим підприємством (перевага першого порядку), так і іншими суб'єктами системи створення цінності (перевага другого порядку). Конкурентна перевага підприємства визначається швидкістю створення, вдосконалення, забезпечення, пристосування і використання ресурсів у процесі його діяльності. Іншими словами, не тільки і навіть не стільки наявність (запас ресурсів), скільки швидкість забезпечення ресурсами підприємства (потік ресурсів) визначають його конкурентну перевагу, його конкурентний потенціал. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|