МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Друге питанняПланування комерційної діяльності виробничого підприємства по МТЗ охоплює всю систему діяльності, здійснюється на основі системного та комплексного підходів, носить ітеративний і варіантний (альтернативний) характер і обумовлено корпоративної місією і конкурентною стратегією, збутовою і виробничою стратегіями, а також поточними планами збуту та виробництва продукції підприємства. Процес планування передбачає наступні основні етапи: · визначення стратегії МТЗ ресурсами і політики ресурсозабезпечення; · вивчення і формування середовища ресурсозабезпечення; · формування поточних планів МТЗ, придбання (закупівель) і поставку ресурсів.
Таблиця 7.2
Типи організаційних структур управління МТО
Стратегія МТЗ формується як під впливом зовнішнього середовища (середовища ресурсозабезпечення), так і під впливом конкурентної та функціональних стратегій (виробничої і збутової) підприємства та означає спрямованість на зниження витрат постачання або на створення готової продукції особливих споживчих властивостей. У стратегічному управлінні МТЗ слід також розрізняти порівнювальну та конкурентну переваги. Порівняльна перевага виробничого підприємства залежить від націленості його виробничими факторами - матеріально-технічними ресурсами (запасом ресурсів). Ресурси, найбільш важливі для створення конкурентної переваги, підвищення конкурентоспроможності підприємства, створюються як самим підприємством (перевага першого порядку), так і іншими суб'єктами системи створення цінності (перевага другого порядку). Конкурентна перевага підприємства визначається швидкістю створення, вдосконалення, забезпечення, пристосування і використання ресурсів у процесі його діяльності. Іншими словами, не тільки і навіть не стільки наявність (запас ресурсів), скільки швидкість забезпечення ресурсами підприємства (потік ресурсів) визначають його конкурентну перевагу, його конкурентний потенціал. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|