МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Недоліки людиниПереваги людини Недоліки ЕОМ 1) відсутність фільтрації інформації, тобто відсутні пристрої семантичного добору, а вся інформація повинна бути введена, а потім відбір потрібних даних здійснюється ресурсами комп'ютера; 2) необхідність здійснення трудомістких робіт з упорядкуванням і редагуванням програм, уведенню даних; 3) послідовний вид опрацювання інформації; 4) відсутність асоціативної пам'яті й ієрархічної інформаційної конструкції (спочатку грубий відбір множини, потім точний – за методикою дії людини). 1) великий обсяг пам'яті мозку (аналог ОЗУ) (1010... 1012 нервових клітин мозку). А за 70 років, при 16 ч. роботи у день, накопичується 109 біт; 2) одночасне опрацювання інформації в багатьох точках мозку. За даними експерименту – у 200 точках. А в екстремальних ситуаціях тренована людина опрацьовує інформацію в 300 (а буває і в 600 )_точках (приймаються ефективні рішення за короткий термін, що потребують опрацювання великих обсягів інформації); 3) досконалі пристрої введення і виводу інформації. Органи почуттів, основні з який зір і слух, сприймають 105... 109 біт/с. Якби мозок був спроможний сприймати всю цю інформацію, то він незабаром би заповнився непотрібними даними про навколишнє середовище. А мозок фільтрує інформацію в залежності від задачі, що розв'язується в даний момент. Основний орган виводу – мовний. Читаючі автомати і голосовий вивід ЕОМ – поки слабка імітація людських можливостей у цій області; 4) висока економічність і малі габарити мозку. У періоди найбільшої напруженої роботи потужність споживаної мозком енергії не перевищує 25 вт; 5) спроможність самопересування і за допомогою транспортних засобів, самонавчання (використання інформації, метод проб і помилок і т.д.); 6) висока надійність роботи; 7) спроможність реалізації евристичних алгоритмів ( таких, що не мають чіткої формалізації). Як мозок це робить – поки невідомо. Наприклад, людина вільно розуміє текст при перекручуванні (відсутності) до 25% букв, і порівняно добре розуміє зміст при наявності до 40% букв. ЕОМ відмовляється працювати вже при 5...10% перекручених букв. 1) мала швидкість роботи мозку. Нейрон спрацьовує за 0,01 с., тобто мозок виконує 100 оп. /с.; 2) стомлюваність людини (наприклад, через 2...3 часу роботи продуктивність падає на 30...40%); 3) мала швидкість введення інформації для довгострокового збереження в мозку (вірші, дати і т.д.); 4) спроможність відриватися і забувати інформацію. Отже, багато основних недоліків людини є перевагами ЕОМ і навпаки. При цьому застосування обчислювальної техніки необхідно при опрацюванні великих масивів інформації в обмежений час, що і характеризує процес проектування, і автоматизований його варіант -САПР. Під автоматизованим проектуванням розуміють рішення проектних задач за допомогою ЕОМ. На ранніх стадіях автоматизації проектування обчислювальні машини застосовувалися для рішення окремих задач по алгоритмах, що застосовуються при ручному рішенні. Кожна з задач вирішувалася окремо і для кожної із них компонувалися вихіднідані. Надалі були створені комплекси взаємозалежних задач, що використовують єдиний інформаційний матеріал, у виді бази даних, тобто намітився перехід від автоматизації окремих інженерних розрахунків до комплексної автоматизації проектування. Для забезпечення функціонування САПр у її склад входить ряд підсистем. Читайте також:
|
||||||||
|