Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Хід роботи

Практична робота № 5

Тема: Введення тексту в текстовому редакторі Word2007.

Мета:Ознайомитися з режимами введення символів. Навчитися вводити літери, символи, встановлювати розриви, додавати сторінки в програмі Word 2007.

Оснащення:ПК, роздаткові картки.

Хід роботи:

1. Ознайомитися з темою та метою практичної роботи.

2. Виконати практичне завдання:

§ Відкрити програму Word 2007;

§ Ввести з клавіатури поданий нижче текст.

 

Дискету вставляють у пристрій, який називається дисководом. Назви дисководів гнучких дисків фіксовані: А:, В:. Після завантаження MS-DOS один з дисків стає активним (поточним). Інформація про це з'являється на екрані у вигляді одного з таких повідомлень: А:\> або С:\> тощо, що є запрошенням до роботи з дискетою А: чи з диском С:. Запрошення міститься в командному рядку. Командний рядок призначений для введення команд ОС.

 

§ Створити розрив сторінки і ввести текст з символами:

Задзвонив (, це був номер мого друга 890-56-78, коли на годиннику було À. Я якраз писав *. Це подзвонив J. Він попросив дати йому почитати &. Я йому кажу: «Сідай краще до :, встанови = і працюй з ÿ».

§ Додати титульну сторінку до документа, де вказати свої прізвища і кількість сторінок документа.

§ Розставте знаки переносів по всьому тексту. (параметри на власний розсуд).

§ Для номеру телефону з тексту з символами встановити нерозривний дефіс.

§ Виділити символ ліворуч; праворуч від курсору;

 

Контрольні запитання:

Дайте відповіді на вказані питання:

- Які є режими введення інформації? Описати їх.

- Що ви розумієте під терміном ”автоматична верстка сторінок та рядків”?

- Як встановити розрив сторінки? Як його вилучити?

- Що таке нерозривний дефіс? Як його встановити?

- Як встановити опцію ”розстановка переносів автоматично і вручну”?

- Як вставити символ? Як вставити спеціальний символ?

- Як вивести недрукуємі символи?

- Яким чином вставити чисту сторінку, титульну сторінку?

- Які є способи виділення тексту?

- Що потрібно зробити, щоб виділити весь текст?

 

 

Практична робота № 5 (додаток)

Тема: Створення, збереження та відкриття документів у програмі Word 2007.

Мета. Навчитися створювати документи, шаблони документів, зберігати документи та відкривати.

Оснащення: ПК, роздаткові картки.

1. Ознайомитися з темою та метою практичної роботи.

2. Виконати практичне завдання:

 

3.1. Запустити програму Word 2007.

3.2. Розглянути які є режими перегляду документів і вибрати оптимальний.

3.3. Створити шаблон документу резюме і ввести власні дані.

3.4. Створити шаблон факсу:

Тема – Розробка нової технології обробки інформації.

Дата – сьогоднішня.

Кому – Сидоренко Максимові Віталїйовичу.

Номер телефону – 567-90-78.

Номер факсу – 908967890.

Від – Іванова Петра Володимировича.

Номер телефону – 67-23-45.

Номер факсу – 454556575.

Примітка – прийняти до відома і впровадити у виробництво.

Текст факсу – На даний час існує безліч методів обробки інформації. Наш центр розробив нову технологію, з якою ми хочемо Вас ознайомити. Надсилаємо її Вам. З повагою. Центр «Діта».

4. 3.5. Створити шаблон листа. Використовуючи дані попереднього завдання заповнити його інформацією.

5. 3.6. Зберегти всі шаблони документів у власну папку. Причому резюме зберегти під звичайним розширенням. Факс в режимі сумісному з Word 2003. Лист в режимі веб-сторінки.

6. 3.7. Відкрити по черзі всі документи, використовуючи різні способи відкриття документів.

 

Контрольні запитання:

Дайте відповіді на вказані питання:

 

- Які ви знаєте режими перегляду документів?

- Що таке шаблони документів?

- Як створити чистий шаблон документу?

- Яким чином створити шаблон резюме?

- Як створити шаблон з наявного документу?

- Як відбувається перше збереження файлу?

- Як відбувається збереження змін в документі?

- Яким чином створити папку у вікні збереження файлу?

- Описати формати збереження файлів?

- Які є способи відкриття файлів?

 

 

Практична робота № 6

Тема: Введення та редагування тексту.

Мета. Ознайомитися і закріпити практично з основними методами та засобами редагування текстових документів у Word 2007.

Оснащення: ПК, роздаткові картки.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  8. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  9. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  10. Алгоритм роботи прозорого моста
  11. Аналіз відносних показників прибутковості (рентабельності) роботи банку
  12. Аналіз предметної сфери соціальної роботи




Переглядів: 390

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Хід роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.