Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід роботи

1. Ознайомитися з темою та метою практичної роботи.

3. Виконати практичне завдання:

3.1. Відкрити програму Word 2007;

3.2. Створити новий документ.

3.3. Ввести з клавіатури поданий текст:

При детальному вивченні результатів виробничо-господарської діяльності підприємства необхідно охарактеризувати його роботу на основі найважливіших показників, більшість з яких вставлено вищим господарським органом.

Список основних показників

До основних показників відносяться: обсяг реалізації продукції, чисельність промислово-господарського персоналу, фонд заробітної платні,рівень загальної рентабельності в процентах, платежі в бюджеті тощо.

Охарактеризувати роботу підприємства можна за допомогою аналізу основних показників виробничого - господарської діяльності.

З цією метою розробляють спеціальні аналітичні таблиці.

 

Виконати дані дії:

1. Скопіювати перший абзац в кінець тексту;

  1. Знищити скопійований абзац4
  2. Перенести 1 абзац після 2;
  3. Переглянути буфер обміну;
  4. Перейти на початок тексту і перенести перший абзац;
  5. Вставити поле типу «Поточна дата і час»;
  6. Вставити поля-час створення і час збереження документу;
  7. Перейти на другу сторінку документу;
  8. Внести слово в Автозаміну; В режимі «АВТОЗАМІНИ» ввести слова:

a. Учитель замінити на вчитель;

b. врок замінити на урок;

c. мастер замінити на майстер;

d. приклад замінити на наприклад;

e. строка состояния замінити на рядок стану;

f. WORD замінити на Word;

g. редагування замінити на редагування.;

h. нумерація замінити на нумерування;

10. Набрати речення, щоб подивитися, як буде відбуватись АВТОЗАМІНА слів в реченні:

    1. Учитель проводить врок.
    2. Врок сьогодні розпочнеться
    3. Мастер прийшов на врок раніше нас.
    4. Приклад, подивіться на дошку.!
    5. Вся додаткова інформація про текстовий редактор WORD знаходиться у рядку стану.
    6. Редагування документу здійснюється за допомогою пункту меню Правка.
    7. Номерація сторінок здійснюється командною Вставка\Номер сторінки.

11. Вставити Автотекст такого змісту:Автор документа, назва установи, адреса установи, тема практичної роботи.

  1. Створення АВТОТЕКСТ такого змісту в кількості 5 записів.
  2. Вставити Автотекст в документ.
  3. Знайти засобами WORD слово «мер ежі»
  4. Знайти слово «готівкою» і замінити його на «Чеками».
  5. Прейти на рядок №5 засобами WORD.
  6. Перейти на 2 сторінку.
  7. Перейти на створення раніше поле.
  8. Закрити програму.

 

Контрольні запитання:

Дайте відповіді на вказані питання:

1. Як можна вставити фрагмент тексту?

2. Чим відрізняється перенесення від копіювання?

3. Що таке поле? Яким чином можна створити поле?

4. Які ви знаєте засоби автоматизації роботи?

5. Як створити автотекст?

6. Як можна здійснювати пошук потрібного фрагменту в документі?

7. Які можливості перевірки правопису в документі надає Word?

8. Що означає підкреслення в тексті червоною та зеленою лініями?

9. Як вибрати мову перевірки правопису в документі?

10. Як здійснити перевірку граматики в документі?

11. Що таке тезаурус? Яке його призначення?

 

 

Практична робота № 6 (додаток)

Тема: Перевірка правопису та граматики в документі.

Мета. Ознайомитися і закріпити практично з основними методами та засобами редагування текстових документів у Word 2007.

Оснащення: ПК, роздаткові картки.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  8. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  9. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  10. Алгоритм роботи прозорого моста
  11. Аналіз відносних показників прибутковості (рентабельності) роботи банку
  12. Аналіз предметної сфери соціальної роботи




Переглядів: 296

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід роботи | Хід роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.