МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід роботиХід роботи 2. Ознайомитися з темою та метою практичної роботи. 4. Виконати практичне завдання: – Відкрити файл, запропонований викладачем (відкрийте один із файлів створюваний у попередній роботі); – Вибрати мову для перевірки правопису в документі. – Перевірити правопис у всьому документі. – За допомогою тезаурусу знайти по 2 синоніми слів і записати їх за зразком. Ягода-............................................... Плід-................................................. Праця-.............................................. Знаряддя-......................................... Документ-........................................ Фрагмент-........................................ Творчість-........................................ Контроль-........................................ Теплий-............................................ Друг-................................................ Ø знайти в тексті слова, які починаються з літери в; Ø знайти спільнокореневі слова зі словом – сад; Welcome Page You Have Ø вивести вікно статистики документу Контрольні запитання: Дайте відповідь на вказані питання: 1. Як можна здійснювати пошук потрібного фрагменту в документі? 2. Як можна здійснювати заміну потрібного фрагменту в документі? 3. Як можливо перевірити правопис в документі надає Word? 4. Як вибрати мову перевірки правопису в документі? 5. Як здійснити перевірку граматики в документі? 6. Як здійснити перевірку орфографії в документі? 7. Як здійснювати перевірку правопису при введені в тексту? 8. Яким чином можна здійснювати виправлення виявлених помилок? 9. Які дії виділеним словам можна виконувати у вікні Правописание? 10. Що таке тезаурус? Яке його призначення?
Практична робота № 7 Тема: Форматування символів і абзаців у Word 2007. Мета. Ознайомитись з етапами форматування документа. Навчитися встановлювати границі на окремі елементи тексту. Оснащення: ПК, роздаткові картки. 1. Ознайомитися з темою та метою практичної роботи. 2. Прочитати теоретичний матеріал. § Відкрити програму Word 2007 і відкрити створений документ в практичній роботі № 5. § Відформатувати текст по зразку: 1 Диски. Інформацію користувач зберігає на дисках. Диски поділяють на тверді (вінчестер), гнучкі (дискети), оптичні (компакт-диски) тощо. 2 Дискету вставляють у пристрій, який називається дисководом. Назви дисководів гнучких дисків фіксовані: А:, В:. У комп'ютері є зазвичай один твердий диск 3 Після завантаження MS-DOS один з дисків стає активним (поточним). Інформація про це з'являється на екрані у вигляді одного з таких повідомлень: А:\> або С:\> тощо, що є запрошенням до роботи з дискетою А: чи з диском С:. Запрошення міститься в командному рядку. Командний рядок призначений для введення команд ОС. 1 – Шрифт - Ariel, 16 пт, розріджений на 2 пт., вирівнювання по центру. 2 – Шрифт – Times New Roman, 14 пт, вирівнювання по ширині, подвійний інтервал, колір тексту – зелений, інтервал між абзацами – 12 пт. 3 - Шрифт – Times New Roman, 15 пт, вирівнювання по лівому краю, інтервал – 1,5 пт.
§ Набрати даний текст: Авелике, Вмале, Х2+У3+Х3У2, С2НО4.
§ Створити текст такого зразку: (текст першого рядка – червоний, текст другого – синій, текст третього – зелений, рамка – жовта). Моя душа подолана твоєю Високою, прекрасною душею, І в небеса я лину разом з нею. Гейне 4. Написати творчий звіт по виконаній роботі та зробити письмові висновки. 5. Підготуватися теоретично по вказаних нижче питаннях і захистити свою роботу на оцінку. Контрольні запитання: Дайте відповіді на вказані питання: 1. Як можна змінити форматування шрифту через вікно діалогу Шрифт? 2. Як встановити потрібний інтервал між рядками і між абзацами? 3. Як можна настроїти параметри сторінок? 4. Яким чином встановлюються границі на абзац, на сторінку? 5. Описати встановлення заливки на абзац. 6. Як встановити поля за допомогою лінійки?
Практична робота № 8 Тема: Форматування тексту засобами Word 2007. Мета. Навчитися форматувати текст згідно з вимогами засобами Word 2007. Навчитися встановлювати параметри сторінок і абзаців. Ознайомитися з процесом встановлення границь в документі. Оснащення: ПК, роздаткові картки. Хід роботи: 1. Ознайомитися з темою та метою практичної роботи. 2. Виконати практичне завдання: Відформатувати текст згідно зразка: (розмір шрифту 14 пт): Читайте також:
|
||||||||
|