Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 1. Заняття 1. Класифікація артилерійських гармат.

Лекція № 1

Висновок

Отже, реалізація Державної програми розвитку Збройних Сил України на 2006 - 2011 роки потребує активізації досліджень практично всіх складових частин та напрямків виховання військовослужбовців у зв’язку з новими умовами трансформації ЗС України, зокрема, наприклад, публікацій з проблем військово-патріотичного, морального, екологічного, фізичного, сімейного виховання, що обумовлено не тільки відсутністю розробки цих проблем в нашій військовій науці, але й зростанням їх ролі в сучасному українському суспільстві і Збройних Силах, загостренням потреб практики у військах.

Від виховання окремих якостей - до формування цільної особистості військової людини і від досліджень процесів виховання - до виховних систем частин і з’єднань, в яких проходять ці процеси; від виховних заходів - до системи діяльності гуманітарних структур та органів по роботі з особовим складом в подальшому - такі напрямки розвитку теорії і методики виховної роботи з військовослужбовцями.

Це допомагатиме також формуванню принципів виховання військовослужбовців різних категорій, обґрунтуванню засобів, методів і форм, методичних систем виховання, подоланню виникаючих протиріч, труднощів; удосконаленню контролю, оцінки та виміру рівнів вихованості і ефективності виховного процесу; оптимізації індивідуально-виховної роботи з військовослужбовцями підрозділів і частин; актуалізації самовиховання і самовдосконалення; становленню військових колективів і соціального військового середовища в Збройних Силах України.

 

Вступ

1. Предмет навчальної дисципліни, структура побудови.

2. Задачі, що вирішуються наземною артилерією.

3. Класифікація артилерійських гармат і їх характеристика.

4. Конструкція артилерійських гармат.

1. Предмет навчальної дисципліни, структура побудови.

Вивчення курсу “Основи будови та конструкції артилерійського озброєння” базується на знаннях студентами основних розділів фізики, хімії та спеціальних дисциплін військово-технічної підготовки.

Мета підготовки.

Підготувати офіцерів запасу знаючих основи будови артилерійського озброєння, вибухових речовин, порохів та боє-припасів до нього, а також тактико-технічні характеристики, дію вузлів та механізмів конкретних зразків артилерійських гармат.

Навчальна дисципліна вивчається впродовж четвертого, п'ятого семестрів та навчального збору в об'ємі 70 годин. Із них 46 годин відводиться на лекції, 14 годин на практичні заняття, 8 годин на семінари і 2 години на контрольну роботу. Матеріал дисципліни виноситься в повному обсязі на комплексний кваліфікаційний іспит.

В ході вивчення дисципліни курсанти повинні

Знати:

1. Основи будови артилерійських гармат та боєприпасів;

2. Призначення, основні ТТХ та принцип дії зразків артилерійських гармат;

3. Засоби безпеки при обслуговуванні артилерійських гармат.

Вміти:

1. Готувати матеріальну частину артилерійських гармат і боєприпасів до виконання стрільб.

2. Обслуговувати матеріальну частину під час стрільби і після її закінчення.

3. Дотримуватися заходів безпеки при обслуговуванні артилерійських гармат і боєприпасів до них.

Структура дисципліни складається з теоретичної бази та конкретних зразків озброєння на базі гаубиці Д-30.

 


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. V. Класифікація і внесення поправок
  5. V. Класифікація рахунків
  6. VІ. План та організаційна структура заняття
  7. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  8. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  9. Альтернативні можливості виробництва масла та гармат.
  10. Альтернативні можливості виробництва масла та гармат.
  11. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  12. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток




Переглядів: 610

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основними складовими морально-психологічного | Класифікація артилерійських гармат і їх характеристика.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.