МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 1. Заняття 1. Класифікація артилерійських гармат.Лекція № 1 Висновок Отже, реалізація Державної програми розвитку Збройних Сил України на 2006 - 2011 роки потребує активізації досліджень практично всіх складових частин та напрямків виховання військовослужбовців у зв’язку з новими умовами трансформації ЗС України, зокрема, наприклад, публікацій з проблем військово-патріотичного, морального, екологічного, фізичного, сімейного виховання, що обумовлено не тільки відсутністю розробки цих проблем в нашій військовій науці, але й зростанням їх ролі в сучасному українському суспільстві і Збройних Силах, загостренням потреб практики у військах. Від виховання окремих якостей - до формування цільної особистості військової людини і від досліджень процесів виховання - до виховних систем частин і з’єднань, в яких проходять ці процеси; від виховних заходів - до системи діяльності гуманітарних структур та органів по роботі з особовим складом в подальшому - такі напрямки розвитку теорії і методики виховної роботи з військовослужбовцями. Це допомагатиме також формуванню принципів виховання військовослужбовців різних категорій, обґрунтуванню засобів, методів і форм, методичних систем виховання, подоланню виникаючих протиріч, труднощів; удосконаленню контролю, оцінки та виміру рівнів вихованості і ефективності виховного процесу; оптимізації індивідуально-виховної роботи з військовослужбовцями підрозділів і частин; актуалізації самовиховання і самовдосконалення; становленню військових колективів і соціального військового середовища в Збройних Силах України.
Вступ 1. Предмет навчальної дисципліни, структура побудови. 2. Задачі, що вирішуються наземною артилерією. 3. Класифікація артилерійських гармат і їх характеристика. 4. Конструкція артилерійських гармат. 1. Предмет навчальної дисципліни, структура побудови. Вивчення курсу “Основи будови та конструкції артилерійського озброєння” базується на знаннях студентами основних розділів фізики, хімії та спеціальних дисциплін військово-технічної підготовки. Мета підготовки. Підготувати офіцерів запасу знаючих основи будови артилерійського озброєння, вибухових речовин, порохів та боє-припасів до нього, а також тактико-технічні характеристики, дію вузлів та механізмів конкретних зразків артилерійських гармат. Навчальна дисципліна вивчається впродовж четвертого, п'ятого семестрів та навчального збору в об'ємі 70 годин. Із них 46 годин відводиться на лекції, 14 годин на практичні заняття, 8 годин на семінари і 2 години на контрольну роботу. Матеріал дисципліни виноситься в повному обсязі на комплексний кваліфікаційний іспит. В ході вивчення дисципліни курсанти повинні Знати: 1. Основи будови артилерійських гармат та боєприпасів; 2. Призначення, основні ТТХ та принцип дії зразків артилерійських гармат; 3. Засоби безпеки при обслуговуванні артилерійських гармат. Вміти: 1. Готувати матеріальну частину артилерійських гармат і боєприпасів до виконання стрільб. 2. Обслуговувати матеріальну частину під час стрільби і після її закінчення. 3. Дотримуватися заходів безпеки при обслуговуванні артилерійських гармат і боєприпасів до них. Структура дисципліни складається з теоретичної бази та конкретних зразків озброєння на базі гаубиці Д-30.
Читайте також:
|
||||||||
|