Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Роль маркетингових досліджень у прийнятті управлінських рішень

Тема 2. Маркетингові дослідження

Основні питання

1. Роль маркетингових досліджень у прийнятті управлінських рішень.

2. Процес маркетингового дослідження.

3. Структура та види маркетингових досліджень.

4. Маркетингова інформаційна система.

5. Оцінка ринкових можливостей фірми.

Література: 2-с. 38-85; 3-с. 72-94; 4-с. 43-66; 5-с. 85-103; 7-с. 82-91; 15-с. 74-96; 16-с. 53-76.

 

Маркетингові дослідження - це систематичне збирання та аналіз даних, пов'язаних з наявною ситуацією щодо маркетингової діяльності підприємства чи організації.

Згідно з міжнародним кодексом ЄСОМАР, маркетингові дослідження — це системний збір і об'єктивний запис, класифікація, аналіз та представлення даних щодо поведінки, потреб, відносин, вражень, мотивацій і т.д. окремих осіб та організацій у контексті їх економічної, політичної, суспільної й повсякденної діяльності.

Роль маркетингових досліджень полягає в оцінці маркетингових ситуацій, забезпеченні інформацією, яка дозволяє створити ефективну маркетингову програму підприємства.

Мета маркетингових досліджень полягає в ідентифікації як проблем, так і можливостей підприємства зайняти конкурентну позицію на конкретному ринку в певний період часу шляхом пристосування його продукції до потреб і вимог споживачів, у зменшенні невизначеності, мірі ризику, збільшенні ймовірності успіху ринкової діяльності.

Предмет маркетингових досліджень — існуюча маркетингова проблема щодо обставин внутрішнього чи зовнішнього походження, наявних ресурсів, критеріїв успіху або невдачі, часових обмежень, рівня можливого ризику тощо.

Об'єкт маркетингових досліджень — це будь-який суб'єкт системи «підприємство—ринок—економіка» або їх якась конкретна характеристика.

Основні завдання маркетингових досліджень:

· аналіз кон'юнктури ринку;

· дослідження поведінки споживачів, конкурентів та інших суб'єктів ринку (постачальників, посередників тощо);

· оцінка результатів діяльності підприємства;

· визначення конкурентних позицій продукції й підприємства в цілому;

· орієнтація підприємства на випуск товарів, збут яких забезпечений умовами ринку;

· розробка рекомендацій стосовно цінових, комунікаційних та розподільчих маркетингових політик підприємства;

· прогнозні дослідження збуту продукції підприємства;

· розробка розгорнутої програми маркетингу підприємства.

Основними принципами маркетингових досліджень є:

· системність — періодичність, послідовність, логічність;

· комплексність — врахування й аналіз усіх діючих елементів і чинників у їх динаміці та взаємозв'язку;

· цілеспрямованість — орієнтація на вирішення актуальних суто маркетингових проблем;

· об'єктивність — незалежність від суб'єктивних оцінок та висновків;

· надійність — точність одержання даних;

· економічність — перевищення вигоди від удосконалення діяльності підприємства в результаті реалізації прийнятих рішень над витратами, пов'язаними із проведенням маркетингових досліджень;

· відповідність принципам добросовісної конкуренції;

· довіра з боку споживачів.

 


Читайте також:

  1. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  2. V. Етичні правила психологічних досліджень
  3. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  4. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  5. Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень
  6. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  7. Аналіз альтернативних рішень
  8. Аналіз для прийняття рішень стосовно залучення інвестицій
  9. Аналіз останніх досліджень та публікацій.
  10. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  11. Аналітичні методи та інструменти підтримки прийняття управлінських рішень.
  12. Багатоаспектний підхід до прийняття управлінськихрішень




Переглядів: 1823

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Франчайзинг | Процес маркетингового дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.