МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Де пнів більше – потрібно робити частковий обробіток грунту після часткового корчування пнів.Зруби, рідини і згарища непоновлені, на яких на 1га до 500шт. пнів для перезволожених і до 600шт. пнів для свіжих і сухих грунтів, де обробіток грунту частковий смугами чи борознами. Лісокультурні площі ТЕМА 12. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ЛІСОВИРОЩУВАННЯ
ПЛАН 1.Загальні поняття: лісові культури, лісовідновлення, лісорозведення, реконструкція,рекультивація, лісокультурне районування. 2.Лісокультурні площі та л/к фонд. Література: Калінін М.І.ст.70-71, 88-91 Родін А.Р. ст..153-154 Домашнє завдання:Законспектувати за лісокультурне районування Гордієнко ст..126-131
1.Лісові культури –це лісові насадження, створені висаджуванням сіянців, саджанців, живців дерев і чагарників чи висіванням їхнього насіння (ДСТУ 2980-95). Штучне лісовідновлення –створення лісових культур на землях, які раніше були під лісом з метою формування господарсько-цінних, високопродуктивних, і біологічно-стійких деревостанів (ДСТУ 2980-95). Штучне лісорозведення –це створення лісових культур на землях, які раніше не були зайняті лісом (ДСТУ 2980-95). Рекультивація земель- комплекс робіт, спрямованих на відновлення продуктивності та народногосподарської цінності пошкоджених земель, а також на поліпшення навколишнього природного середовища (ДСТУ 2980-95). Лісова рекультивація земель –створення лісових культур на землях, що пошкоджені внаслідок промислової діяльності людини (ДСТУ 2980-95). Реконструкція лісових насаджень –заміна малоцінних лісових насаджень господарсько-цінними шляхом створенням лісових культур чи рубками догляду (ДСТУ 2980-95). Лісокультурне районування –розподіл території країни чи її регіонів на підставі поєднання однорідних кліматичних і ґрунтових умов, що обумовлюють типи створюваних лісових культур (ДСТУ 2980-95). 2.Лісокультурна площа- ділянка землі, призначена для створення лісових культур. Категорія лісокультурної площі -група лісокультурних площ, однорідних за походженням, станом і технологією створення лісових культур. Площі, призначені під лісові культури поділяють на дві групи: покриті і непокриті лісом.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Лісокультурні площі, які вимагають однотипних технологій об”єднають в 4 групи: 1.пустирі і галявини, рілля, промислові відвали, площі після торфорозробок, осушені і неосушені болота, старі зруби і згарища з трухлявими пеньками, де можна проводити суцільну оранку. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|