МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні категорії.Система навчання – повний набір компонентів, що відповідає певній методичній концепції, вона оприділяє цілі, змісти, принципи, методи, прийоми, способи, засоби, форми організації навчання й обумовлюється ними. Метод навчання – спосіб діяльності, який в найбільшій степені відповідає наміченій цілі. Основні методи в діяльності вчителя: - показ, пояснення, організація тренування та використання вивченню. Основні методи в діяльності учнів : - знайомство (сприйняття), роздуми, тренування, використання на практиці. Прийоми – елементарний метод, поступок, направлений на вирішення конкретного завдання: наприклад без перекладна семантизація. Г.В Рогова: метод – сосуд, а прийом його наповнення. Способи – групи прийомів, які направленні на вирішення більш загальних навчальних завдань. Засоби – головні і допоміжні навчальні матеріали, які забезпечують процес навчання іноземної мови : урок, підручник, технічні оснащення. Підхід – стратегія навчання іноземної мови: 1) Біхевіористтський підхід, 2) Індуктивно-свідомий (приклади приводять до вивчення правил) 3) Пізнавальний (вивчення правил) 4) Інтегрований (поєднання свідомих і підсвідомих компонентів)
Методи наукового дослідження: Основні методи – 1.Аналіз літературних джерел – потребує наявності певних умінь критичного ставлення до прочитаного, оцінювати. 2.Вивчення позитивного досвіду роботи. 3.Наукове спостереження – цінне, якщо підпорядковано певний меті. Повинно бути цілеспрямованим й доповнюватися тестами, протоколами. Дуже важливе для методичних рекомендацій. 4.Дослідне навчання – проведення масового навчання по запропонованій методиці, проводиться в декількох школах одночасно і впродовж довгого часу. Позитивні результати йдуть в практику всіх шкіл. Це модель навчання. 5.Пробне навчання – основа-ерудиція і педагогічна інтуїція вчителя. Багато гіпотез, постійна варіація методів і вибір найкращого впровадження в роботу цим вчителем. 6.Експеримент – науково поставлений досвід, котрий базується на вивченні варіювання досліджуваного явища за можливого урівноваження всіх інших значущих факторів. Складові експерименту: А)Змінні величини (те, що змінюються й порівнюються результати). Б) Незмінні величини (суб’єктивні) – рівень підготовки експериментальних груп, експериментатор. В) Незмінні величини (об’єктивні) – кількість учнів, кількість занять, їх тривалість, навчальний матеріал, засоби навчання. Г)Фінальні змінні величини.
ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ: 1)Організація А)визначити проблему Б)вивчити історію питання В)визначити гіпотезу (вузьке конкретне питання) Г)підготувати експериментальний матеріал. Д)визначити склад груп 2)Реалізація: А)написати інструкцію проведення Б)провести дослід В)фіксувати його 3) Констатація: А) кількісно та якісно опрацювати дані Б) відобразити результати в графічній формі 4) Інтерпретація: А)сформувати висновки Б) вказати їх теоретичне значення В) вказати їх практичне значення 5)Впровадження: А) перевірити успішність їх практичну доцільність використання.
Види експерименту: 1)за складністю методики проведення: 1) Горизонтальний (до навчання і після) 2)Вертикальний ( дві експериментальні групи) 3)Перехресний
2)Значущістю: 1)розвідувальний 2)основний 3) Умови проведення: 1)природний – нормальна (програмова) тривалість та періодичність: А)епізодичний – на уроці чи його частині, Б)систематичний – серія уроків протягом тривалого часу. 4) лабораторний – в позаурочний час: А) індивідуальний, Б)груповий. Ефективний, коли слід встановити як проходить процес в мозку учня, чим керується учень.
Допоміжні методи: 1. Анкетування – суб’єктивний характер. 2. Тестування – діагностичний, прогностичний, констатуючий та змішаний. 3. Бесіда. 4. Хронометрування – фіксація на аудіо – та відео плівку навчального процесу. 5. Осцилографічний аналіз – фіксація змін в часі фізичних явищ, вимови, ритм і т.д. 6. Метод експериментів (компетентних суддів)
Читайте також:
|
||||||||
|