Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Технічні службовці.

Фахівці.

Професіонали.

Законодавці. Вищі держані службовці, керівники, менеджери (управителі).

Цей розділ вміщує професії, що пов’язані з:

– визначенням та формуванням державної політики, законодавчим регулюванням;

– вищим державним управлінням;

– правосуддям та прокурорським наглядом;

– керівництвом об’єднаннями підприємств, підприємствами, установами, організаціями та їхніми підрозділами незалежно від форм власності та видів діяльності.

Цей розділ щодо кваліфікації як ознаки класифікації є змішаним, порівняно з іншими розділами. Розділ охоплює широке коло професій, пов’язаних із здійсненням різноманітних функцій управління та керівництва, які в цілому суттєво відрізняються за своєю складністю та відповідальністю.

Цей розділ вміщує професії, що передбачають високий рівень знань в галузі фізичних, математичних, технічних, біологічних, агрономічних, медичних чи гуманітарних наук.

Професійні завдання полягають у збільшенні існуючого фонду (обсягу) знань, застосовуванні певних концепцій, теорій та методів для розв’язання певних проблем чи в систематизованому викладенні відповідних дисциплін у повному обсязі.

До цього розділу належать професії, що вимагають від працівника (з урахуванням кола та складності певних професійних завдань та обов’язків) кваліфікації за:

1) дипломом про вищу освіту, що відповідає рівню спеціаліста, магістра;

2) дипломом про присудження наукового ступеня;

– кандидата наук;

– доктора наук;

3) атестатом про затвердження вченого звання:

– старшого наукового співробітника;

– доцента;

– професора.

Цей розділ вміщує професії, що вимагають знань в одній чи більше галузях природознавчих, технічних чи гуманітарних наук.

Професійні завдання полягають у виконанні спеціальних робіт, пов’язаних із застосуванням положень та використанням методів відповідних наук. До цього розділу належать професії, яким відповідає кваліфікація за дипломом чи іншим відповідним документом:

– молодшого спеціаліста;

– бакалавра;

– спеціаліста, що проходить післядипломну підготовку (стажування, інтернатуру, клінічну ординатуру тощо);

– спеціаліста (на роботах з керування складними технічними комплексами чи їх обслуговування).

Цей розділ вміщує професії, що передбачають знання, необхідні для підготовки, збереження чи відновлення інформації та проведення обчислень.

Професійні завдання пов’язані з виконанням секретарських обов’язків, роботою на друкарських машинках чи інших конторських машинах, записами та опрацюваннями цифрових даних чи обслуговуванням клієнтів (поштове обслуговування, операції грошового обігу, надання довідок, реєстрація чи передавання інформації тощо).

До цього розділу належать професії, до яких може бути застосований рівень кваліфікації “молодший спеціаліст”, а також професії, що вимагають повної загальної середньої та професійної освіти чи повної загальної середньої освіти та професійної підготовки на виробництві.


Читайте також:

  1. Вибухові речовини поділяють на ініціюючі (первинні), бризантні (вторинні) та піротехнічні.
  2. Галузеві стандарти, технічні умови та технологічні інструкції на напівфабрикати і кулінарні вироби
  3. Гідротехнічні споруди
  4. ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНІ МАТЕРІАЛИ
  5. Емпіричне і теоретичне в технічній теорії
  6. За своєю спрямованістю ДЦП поділяються на економічні, наукові, науково-технічні, соціальні, національно-культурні, екологічні, оборонні, правоохоронні та ін.
  7. Завдання вивчення психології у вищій технічній школі
  8. Загальні технічні вимоги до оригіналів
  9. Заняття № 1 Тактико-технічні характеристики та загальна
  10. Знаки дистанцій та технічні умовні знаки
  11. Зуботехнічні матеріали та їх властивості
  12. Інженерно-технічні конструкції на комунікаційних спорудах




Переглядів: 713

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Утворення класифікаційних угрупувань. | Робітники з обслуговування, експлуатації та контролювання за роботою технологічного устаткування, складання устаткування та машин.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.042 сек.