МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Заняття № 1 Тактико-технічні характеристики та загальнаКАФЕДРА ВІЙСЬКОВОЇ ПІДГОТОВКИ ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ III. Заключна частина - 5 хв. Порушення 2 категорії Порушення 1 категорії Порушення безпеки зв’язку 1. Порушень заборону: - передавати відомості, які складають військову таємницю, в тому числі: прізвище, військове звання, посади осіб, райони дислокації, відкриті назви військових частин ( 91 артилерійський полк), інші; передавати некодовані координати місць дислокації військ та військових об’єктів;передавати робочі частоти відкритим текстом. 2. Порушення у використанні технічних засобів зв’язку, що можуть привести до розголошення та витоку таємних відомостей або створення предтечі до витоку таємної інформації, яка передається. 3. Передача по відкритим каналам зв’язку відомостей, що розкривають технічний устрій та принцип роботи ЗАЗ або її окремих вузлів та деталей, а також відомостей, що стосуються ключових документів, інструкцій та керівництво по ТО ЗАЗ, що розкривають її спеціальні якості. 4. Порушено заборону: повторного використання разових ключів до ЗАЗ;використання для роботи ЗАЗ в лінії зв’язку ключів, не дозволених до застосування ( контрольних, перевірочних, набраних по діагоналі...);передачі таємної інформації на скомпрометованих ключових документах. 1. Порушено заборону: - ведення особистих переговорів по відкритому дротовому та радіоканалу черговими механіками, операторами; - використання ключів до ЗАЗ більше встановленого терміну;перевірки технічного стану та спеціальних блокіровок ЗАЗ великим шлейфом або в лінію, якщо це не передбачено правилами використання даним типом ЗАЗ; 2.Порушення в використанні технічних засобів зв’язку, що привели до розголошення або витоку конфіденційної інформації. Порушення 3 категорії Порушення передачі умовних назв військових частин ( тобто А О242...); 1.Порушення правил установлення зв’язку та ведення радіообміну механіками радіо посту. Порушення технічних норм експлуатації технічних засобів зв’язку, систематизація і узагальнення яких проводить до витоку відомостей службового характеру.
- підбити підсумок заняття; - оголосити оцінки; - дати завдання на самостійну підготовку; - відповісти на питання, що виникли в ході заняття; - здійснити контроль здачі майна.
Методичну розробку склав
О.М.Петренко
Розділ 1. “Загальновійськова підготовка ” Підрозділ 1.10 “Підготовка зі зв’язку. ”
м. Запоріжжя Тема №2. “ Штатні засоби радіо та проводового зв’язку. ” Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|