Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні складові теорії управління.

16. Мистецтво управління – це навики, уміння впроваджувати теоретичні знання в практику, сукупність прикладів, еталонів, умілого вирішення проблем в різних ситуаціях. Відсутність мистецтва у керівника робить управління менш ефективним, але це не означає, що управління не може існувати без мистецтва управляти.

Теорія управління не слід сприймати як набір готових рецептів на всі випадки життя для дій керівника, вона лише дає базові засади, формує певний управлінський світогляд, визначає основні орієнтири й напрямки управлінської діяльності. Вона здобувається шляхом освіти та самоосвіти. Мистецтво управління набувається через досвід управлінської діяльності. Оволодіти мистецтвом управління легше і швидше на базі теорій. Без теорії оволодіти мистецтвом управління значно складніше або не можливо.

17. Розвиток теорії управління виробництвом зумовлений розвитком промислового виробництва, проблемами, що виникали при управлінні ним. Протягом ХХ ст. починаючи з основоположників наукового менеджменту в розвитку теорії управління виробництвом виділяється декілька шкіл і підходів. (18 питання)

18. Основні наукові школи та підходи:

1) школа наукового менеджменту (1890-1935)

2) адміністративна школа.

3) школа людських відносин (1936-1955)

4) кількісний підхід (1956-1970), Клейн, Леонтьєв, Тіпберген

5) системний підхід (1956-1970)

6) ситуаційний підхід (1971-1985)

7) нові підходи, що формуються

19. Сутність школи наукового менеджменту(Фредерік Тейлор, Берк, Френк, Ліліан, Генрі Гант) управління виробництвом, підвищення ефективності праці на рівні нижче управлінського. Формування цієї школи базувалося на трьох основних моментах, що послужили вихідними принципами розвитку менеджменту

-Раціональна організація праці

-Розробка формальної структури організації

-Визначення заходів зі співробітництва керуючого органу

20. Мета класичної школи– створення універсальних принципів управління, реалізація яких обов’язково приведе до успіху (Тейлор, Гант, Емерсон, Шелдон, Файоль). Розвиток відбувся за 2-ма напрямами: раціоналізація в-цтва та дослідження проблеми управління. Головна мета – досягти ефективності роботи всієї організації в цілому. Представники цієї школи зосереджували увагу на двох головних чинниках: справедливість в оплаті, економічне стимулювання.

21. Мета школи людських відносин (Елтон Мейо, Хюго Мюнстерберг) досліджували переважно проблеми індивідуальної психології працівників. Її зусилля були зосереджені у сфері поведінки індивіда. Підвищення ефективності організації за рахунок підвищення ефективності людських ресурсів. Мейо – вважав, що організація має єдину соціальну структуру. Мюнстербер – неформальна організація являє собою дії, цінності, норми, переконання і неофіційні правила (виділені теорії Х, теорії У)

22. Кількісний підхід – дослідження операцій,моделювання,системний аналіз.

23. Системний пiдхiд розглядас кожен об’скт як систему i орiснтус на розкриття його цiлiсностi i механiзмiв, що забезпечують його цiлiснiсть, на виявлення рiзноманiтних типiв зв’язкiв, складвого об’скту та зведення їх в єдину теоретичну картину.

24. Ситуаційний підхід – методи стратегічного планування і управління.

25. Особливостi управління л/г виробництвом полягають:

1. в успiшному вирiшеннi проблеми наступностi поколiнь лiсоводiв, якi залучаються до управлiння бiоекологiчними процесами, якi проходять в кожному зокрема насадженнi,

2. управлiння л/г виробництвом здійснюється небезпосередньо, а опосередковано шляхом проведения л/г заходiв, якi корегують бiоекологiчний процес розвитку конкретного лісового насадження у вiдповiдностi до мети виробництва

26. Вiдмiнноетi л/г виробництва вiд звичайних виробництв: 1. крiм трудового процесу у виробництвi бере участь бiоєкологiчний процес, 2. тривалiсть перiоду одного циклу виробництва, 3. значна територiальна розкиданiсть л/г виробництва 4. виробництво залежить вiд клiматичних умов (здiйснюються пiд вiдкритим небом).

Мета л/г виробництва полягає: виростити з точки зору конкретних вимог або певних критерiїв насадження

27. Блок -схема управління л/г виробництвом:

28. Місія галузі ЛГ. Є охорона лісів, відтворення лісових ресурсів, та їх заготівля та переробка.

29. Ціль та її значення в управління виробництвом.Будь-якій усвідомленій людській діяльності передує постановка мети або цілі (за ради чого здійснюється та чи інша управлінська функція). Усі цілі – стратегічні, перспективні, поточні підпорядковані місії організації. Зі зміною місії змінюється характер і зміст цілей, які має досягти організація в результаті своєї діяльності.

30. Поняття дерева цілей.Розгалуження цілей від головної до підпорядкованої відбувається за схемою, яка нагадує форму крони дерева, що перевернуте стовбуром догори або вбік. Оскільки постановка цілей здійснюється від головної до підпорядкованої першого, другого й т.д. порядку, а досягнення – навпаки.


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. А .Маршалл - основоположник неокласичної теорії.
  3. Адаптивні організаційні структури управління.
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. Адміністративне право і державне управління.
  6. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  7. Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
  8. Альтернативні теорії вартості
  9. Альтернативні теорії капіталу
  10. Альтернативні теорії макроекономічного регулювання
  11. Альтернативні теорії максимізації
  12. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.




Переглядів: 1869

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання. | Поняття функцій управління та їх класифікація.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.