МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття функцій управління та їх класифікація.Функція управління – це спеціалізовані напрямки управління діяльності, які складаються з окремих управлінських дій. Класифікація ф-цій упр-ня здійснюється за певними ознаками і критеріями,які багато в чому залежні від специфіки об’єкту управління і від цілей управління. Класифікація: · за об’єктому-ння(у-ння під-вом,цехом) · за характером діяльності(економічна,соціальна,організаційна) · в залежності від змісту ф-цій у-ння:основні-визначають вид управлінської діяльності залежно від виду організації,характеру діяльності,масштабів. конкретні -визначають спрямованість праці людини на конкретний об’єкт. Доосновнихтакож належать(планування,організація,координація,стимулювання,облік,аналіз,контроль) 32. Загальніабоосновніфункції управління: -планування -організація -координація (регулювання) -стимулювання (мотивація) -облік і контроль та аналіз 33. Планування –це формулювання певної цілі і перспектив необхідної зміни керованих параметрів. Передбачає розробку завдань на певний проміжок часу: -менше 1 року – оперативне планування; -на 1 рік – поточне планування; -на 5 років – перспективне; -на 10, 15 і більше років – довгострокове. Планування відповідає на три основних питання: 1. Де знаходимось в даний час? 2. Куди хочемо рухатись? 3. Як збираємось це зробити? 34. Організація,як функція управління покликана у відповідності з визначеною ціллю забезпечити доцільне поєднання у просторі і часі працівників із засобами виробництва і предметами праці, визначити місця і роль кожного з них у системі управління та процесі виробництва. 35. Регулювання - передбачає узгодженість і координацію всіх дій у часі і просторі, які б відповідали цілі управління та заданим параметрам процесу виробництва, тобто тому, що передбачено плануванням та організацією. 36. Мотивація- полягає у цілеспрямованому впливі на працівників для підвищення їхньої зацікавленості у досягненні високоякісних результатів своєї роботи. Виступає у формах матеріального і психологічного заохочення за позитивні результати або санкцій за негативні наслідки та результати. 37. Контроль та його складові облік і аналіз передбачають систематичне спостереження за процесом і результатом виконання для виявлення їх відповідності заданому режиму функціонування об’єкта управління та кінцевій цілі управління. 38. Конкретні функції управління. Відрізняються від загальних тим, що не мають всезагального чи універсального виявлення в управлінні.Їхній зміст та характер залежать від специфіки об’єкта управління, а тому вимагають відповідного професіоналізму від суб’єктів управління. Ф-ції: 1. відновлення ліс. ресурсів, 2. заготівля л. ресурсів, 3. переробка л. ресурсів, 4. державного упр-ня лісами 39. Майстер лісу здійснює керівництво працівниками на лісокультурних, лісомеліоративних, лісозахисних, та інших л/г роботах, вирощуванні лісового садивного матеріалу та заготівлі лісового насіння на закріпленій за ним дільниці. Забезпечує виконання увстановлені терміни завдань з обсягів зазначених робіт, підвищення продуктивності праці, зниження трудомісткості робіт. Організовує підготовку виробництва на дільниці, забезпечує розстановку бригад і робітників у бригадах. Перевіряє якість робіт. Здійснює контроль за правильністю лісокористування, охороною і захистом лісу на закріплених л/г дільницях. 40. Зміст функцій помічника лісничого повинен виконувати технічне керівництво діяльністю всього лісництва. Керує роботами на вирощуванні лісових культур, лісового садивного матеріалу, та інших робіт пов'язаних з веденням л/г. Виконує роботу з відведення й таксації лісосік. Контролює своєчасне і точне виконання майстрами лісу,лісниками, та ін. покладених на нихобов’язків, дотримання працюючими на території лісництва лісозаготівельниками тасамозаготівельниками правил відпуску лісу на пні, рубок, побічного користування лісом,пожежної безпеки і санітарних правил у лісах. Складає акти про лісопорушення, перевіряєправильність їх складання майстрами лісу і лісниками, проводить матеріальну-грошову оцінкусамовільно зрубаного або пошкодженого лісу. 41. Зміст функцій лісничого здійснює керівництво виробничо-господарською діяльністю лісництва. Організовує виконання л/к, лісо- і гідролісомеліоративних та інших л/г робіт, профілактичних протипожежних заходів, заходів а охорони лісів від самовільних рубань, робіт із захисту лісів від шкідників та хвороб, лісонасіннєвої справи, побічних лісових користувань, підсобного сільського господарства, відведення лісосік та відпуск лісу на пні. Забезпечує виконання встановлених завдань, ефективне використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, впровадження передової технології, нової техніки та прогресивних форм організації і стимулювання праці в л/г вир-во. Проводить роботу з атестації та раціоналізації робочих місць, використання резервів зростання продуктивності праці, зниження трудомісткості робіт (продукції, послуг). Читайте також:
|
||||||||
|