МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВИНИКНЕННЯ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ ЇЇ ЯК САМОСТІЙНОЇ НАУКИ.ТЕМА: СОЦІОЛОГІЯ ЯК НАУКА. Фактори, що забезпечують успішність навчання. · Те, що повинно бути засвоєно, слід виділяти із навколишнього світу; · Настанова на сприймання матеріалу; · Мотивація навчання; · Відбір доцільного змісту матеріалу; · Доцільна форма подачі матеріалу (предметна, образна, мовна, символічна); · Трудність матеріалу (його упорядкованість, зв'язок із раніше засвоєним); · Значення матеріалу для учня; · Осмисленість матеріалу; · Структурування навчального матеріалу; · Об’єм навчального матеріалу; · Емоційний вплив змісту навчання; · Система у повторенні матеріалу; · Контроль та зворотній зв'язок у навчанні. Для стимулювання цілеспрямованої пізнавальної активності учнів, поступового переходу від управління до самоуправління на основі особистісного зростання , на думку Л.М.Фрідмана, навчання повинно відповідати таким вимогам : § Учні повинні знати плани, програми своєї діяльності; § Вони повинні чітко знати, які знання потрібно засвоїти, якими вміннями оволодіти; § Вивчення будь-якої теми повинно бути вмотивованим, розпочинатися з постановки проблеми. § Роботу кожного учня потрібно контролювати, оцінювати. § Облік роботи має бути відкритим.
Завдання для самостійної роботи : 1. Ознайомтесь із змістом лекції, виділіть питання, які потребують уточнення, консультації, обговорення. 2. Поясніть, чому вчителю слід знати педагогічну психологію. 3. Зробіть схему –опору «Зв'язок педагогічної психології з іншими науками». 4. Зіставте зміст таких понять, як учіння та навчання, учіння та навчальна діяльність. У чому полягає зв'язок між цими поняттями. 5. Що є спільним у структурі навчальної діяльності зі структурою діяльності взагалі ? 6. Поясніть зміст поняття «мотивація учіння». Наведіть приклади мотивації навчальної діяльності з власної практики. 7. Яку роль у навчальній діяльності учня відіграє навчальна задача? 8. Як ви розумієте сутність операційного компоненту учбової діяльності? Порівняйте його зміст із сучасним компетентнісним підходом до побудови змісту освіти. 9. Зробіть порівняльну характеристику моделей навчання, вкажіть на позитивні і негативні сторони кожної з них. 10. Підготоуйте повідомлення «Психологічні засади сучасних технологій навчання». 11. Поясніть, як будете враховувати фактори, що впливають на успішість навчання школярів?
Мета заняття: • Розкрити специфіку вивчення суспільства соціальною наукою, її відмінність від інших суспільних наук; • проаналізувати основні структурні елементи і рівні соціологічного знаггя; • назвати основні риси, що характеризують специфіку ключового поняття соціології «соціальне»; • формувати у студентів навички аналізу, вміння характеризувати зв’язки соціології з іншими суспільними науками; • скласти конспект. Матеріально-технічне забезпечення: схеми: об’єкт соціології, предмет соціології, зв’язок соціології з іншими науками. Література: 1. Варій М. Й. Психологія: Навч. посібник. – Київ: Видавництво «Центр учбової літератури», 2007. 2. Волович В.І. Соціологія: підруч. для студ. вищ. навч. закл. – К.: Центр учбової літератури. 2009. 3. Городяненко В.Г. Соціологія. Підручник. - К.: ВЦ «Академія», 2006 4. Піча В.Н. Соціологія. Навчальний посібник. - Л.,2002 Читайте також:
|
||||||||
|