Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Огляд інтерфейсу програму Corel Draw.

Допоміжна

Базова

Література

Питання до самоперевірки.

1. Як створити новий шар ?

2. Які комбінації застосовуються при створенні кадра?

3. Який формат зображення при збереженні файла в Photoshop?

1. Глушаков С.В., Капитанчук А.В., Вещев Е.В., Кнабе Г.А. Компьютерная графика.3-е изд, доп. иперед./Худод.оформитель А.С.Юхтман. - Харьков: Фолио, 2006. – 511 с. (Учебний курс)

2. Кащеєв Л.Б. Інформатика, Основи комп’ютерної графіки: навчальний посібник/ Л.Б.Кащеєв, С.В.Коваленко. – Х.: Видавництво «Ранок», 2011. – 160 с.

3. Симонович С.В, Евсеев Г.А. Специальная информатика. Учебное пособие. – Москва.: АСТ-ПРЕСС: Инфорком-Пресс, 2002 . – 480 с.

Лекція № ___ (заняття № _______)

Тема: Огляд інтерфейсу програму Corel Draw.

План

1. Огляд інтерфейсу програму Corel Draw.

При роботі з векторною графікою загальний вигляд інтерфейсу в СorelDraw має такий вигляд:

Головне меню - тут зосереджені всі основні команди роботи з програмою.

Стандартна панель - Містить основні команди для роботи з документами. Відкриття, збереження, друк, імпорт і експорт і ін.

Панель властивостей поточного інструменту - відображає властивості поточного інструменту, з яким ми працюємо.

Панель інструментів - всі основні інструменти малювання і редагування.

Робоча область - область, в якій ми можемо створювати об'єкти, але ці об'єкти не будуть доступні для друку та експорту. Об'єкти, створені в цій області будуть доступні на всіх сторінках.

Робочий лист - область, в якій ми формуємо остаточне зображення для виводу на друк або експорту.

Палітра кольорів - тут можуть бути виведені поточні колірні палітри, з якими ми працюємо (CMYK, RGB та ін)

Докери - допоміжні вікна для редагування об'єктів.

Контекстне меню - викликається натисканням правої клавіші миші. В залежності від місця натискання вам стають доступними основні команди, які можна виконати з цією областю або об'єктом. Це більш швидкий і зручний спосіб роботи, ніж через Головне меню.

Графічні об'єкти - безпосередньо самі об'єкти, які ми створюємо в програмі.Рядок стану - тут відображається поточна інформація про документ і вибраному об'єкті.

Вимірювальні лінійки - допоміжні лінійки для точної роботи з координатами і для роботи з напрямними.

Керування сторінками - тут ми можемо додавати сторінки і переміщатися по них.

 


Читайте також:

  1. II. Відкриття і подолання схоластичного світогляду
  2. Аналіз паралельного інтерфейсу з DSP-процесорами: читання даних з АЦП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  3. Аналіз послідовного інтерфейсу з DSP-процесорами
  4. Аналітичний огляд
  5. Аналітичний огляд використання вторинної сировини і відходів
  6. Безпосереднє програмування відеопам'яті
  7. Види світогляду: міфологічний, релігійний та філософський (натуралістична, об’єктивно-ідеалістична, субєктивно-ідеалістичні і матеріалістичні моделі).
  8. Виконання програми - реалізація мови програмування
  9. Вимоги до режимів праці і відпочинку та профілактичних медичних оглядів
  10. Виникнення капіталізму у Франції. Наукові погляди А. Монкрет’єна
  11. Геометрична інтерпретація задачі лінійного програмування
  12. Геометрична інтерпретація задачі нелінійного програмування




Переглядів: 730

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Створення кадрів в редакторі Adobe Photoshop. | Головне меню

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.