Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання для самостійної роботи

Теми індивідуальних навчально-дослідних завдань

Заняття 1

Тема 3. СУТНІСТЬ ФЕОДАЛІЗМУ

Завдання для самостійної роботи

1. Коли виникло Франкське королівство?

2. Як здійснювалось управління Франкським королівством за часів Хлодвіга?

3. Яке з досягнень Хлодвіга за період його правління ви вважаєте найважливішим? Чому?

4. Створіть таблицю “Бенефіційна реформа Карла Мартелла” за схемою: причини, зміст, результат, наслідки.

5. Знайдіть спільне і відмінне у трьох основних формах власності на землю. Зафіксуйте у конспекті.

6. Прочитайте уривок з твору Ейнгарда “Життя Карла Великого” і дайте відповідь на питання, які риси особливо хотів підкреслити біограф в особі Карла Великого?

7. Дайте відповідь на питання “Хто це сказав?”

а) “Коли я був майордомом при Меровінгах, для боротьби з арабами ми створили франкську кінноту”;

б) “Що краще: коли один має королівський сан, а інший несе тягар влади, чи коли той, що несе тягар влади, має ще й королівський сан?”;

в) “Захопивши лакське поселення, я встромив меч посеред майдану і наказав стратити всіх чоловіків, що були вище за цей меч”;

г) “Своє прізвисько “Молот” я отримав від франків за перемогу у цій битві”.

Джерела та література

Блок М. Феодальное общество. –Т.І. Ч.І. // Блок М. Апология истории или Ремесло историка. – изд. 2-е, доп.- М.: Наука,1986. – 256 с.

Григорій Турський. Исторія франків // Історія Західноєвропейського середньовіччя: Хрестоматія. – К., 2005. – С.89-164.

Салічна правда // Історія Західноєвропейського середньовіччя: Хрестоматія. – К., 2005. – С.41-84.

Ейнгард. Життя Карла Великого // Історія Західноєвропейського середньовіччя: Хрестоматія. – К., 2005. – С.171-183.

Лебек С. Происхождение франков. V-IX века. – М., 1993.

Левандовский А. Карл Великий. Через империю к Европе. – М., 1995.

Алаев Л. Империя: феномен или этап развития? // Вопросы истории.- 2000.- № 4-5.- С.148-156.

Хэгерман Д. Карл Великий. – М., 2003.

Капранова Е. Роль каролингских капитуляриев в формировании феодального права собственности // Вестник МУ. Серия 8. История.- 1993. - № 1.- С.29-41.

Карл Великий: реалии и мифы / Отв. ред. А.Сванидзе. – М., 2001.

Малов В.Н. Меровинги /481-511/ // Вопросы истории. – 2000. - № 6. – С.150-157.

 

1. Зародження феодальної ієрархії. Система васалітету.

2. Феодальний імунітет.

3. Феодальна вотчина.

4. Причини розпаду імперії Карла Великого.

5. Основні риси феодального устрою.

 

1. Особливості феодалізму як системи в різних регіонах Європи: причини та прояви.

 

1. Створіть схему світської та духовної ієрархії середньовічного суспільства.

2. Чому ім’я Карла стало основою для титулу “король”, яким послуговуються і сьогодні? Чи є таке ставлення до Карла, як до правителя франкської держави виправданим?

3. Складіть схему “Завоювання Карла Великого”

4. Прочитайте твір Нітгарда (див. список літератури) “Історія у чотирьох книгах”. В чому сильні і слабкі сторони позиції автора стосовно політичного життя Франкського королівства 20-40 рр. ІХ ст.?

5. Прослідкуйте по карті, які землі отримав кожен з нащадків Карла Великого після Верденської угоди.

6. Прочитайте текст Флора Ліонського “Скарга про поділ імперії” і дайте відповідь на питання, як сприйняли сучасники Верденський розподіл?

 

Джерела та література

История средних веков / Под ред. С.Д. Сказкина. – Т. 1. – М., 1977 – С. 107-117.

История средних веков / Под ред. С.П.Карпова. – Т. 1. – М., 1988. – С. 118-129.

Нітгард. Історія у чотирьох книгах // Історія Західноєвропейського середньовіччя: Хрестоматія. – К., 2005. – С.234-249.

Флор Ліонський. Скарга про поділ імперії // Історія Західноєвропейського середньовіччя: Хрестоматія. – К., 2005. – С.249-250

Косминский Е. Историография средних веков. – М., 1963.

Практикум по истории средних веков. – Ч. 1. – Воронеж, 1999. – С. 83-109.

Сидоров А.И. Людовик Благочестивый // Вопросы истории. – 2000. - № 1.

С. 146-151

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. V. Завдання.
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  10. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  11. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  12. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.




Переглядів: 336

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Завдання для самостійної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.