МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання для самостійної роботиТеми індивідуальних навчально-дослідних завдань Заняття 1 Тема 6. БРИТАНІЯ в VШ-ХІ ст. Завдання для самостійної роботи Заняття 1 Тема 5. “ПІСНЬ ПРО РОЛАНДА” ЯК ІСТОРИЧНЕ ДЖЕРЕЛО Завдання для самостійної роботи Теми індивідуальних навчально-дослідних завдань Заняття 1 СУСПІЛЬСТВА Тема 4. СОЦІАЛЬНА СТРУКТУРА ФЕОДАЛЬНОГО 1. Основні прошарки та класи феодального суспільства. 2. Встановлення феодальної поземельної та особистої залежності селянства. 3. Виникнення рицарства. 4. Мораль періоду раннього середньовіччя. 5. Побут та звичаї феодалів.
1. Прийняття християнства Хлодвігом: зміна вірувань чи політичний крок? 2. Основні концепції походження рицарства. 3. Рицарство: стиль життя чи літературний образ?
1. Складіть схему “Структура середньовічного суспільства”. 2. На які стани поділялось середньовічне суспільство? 3. Як, на думку середньовічних мислителів, були розподілені обов’язки між різними прошарками? Яким цілям, на вашу думку, слугувала така схема? 4. Який прошарок був пануючим і чому? 5. Чому середньовічні мислителі ставили духовенство на перше місце в суспільстві? Чи виправдано це? 6. Які події протягом УІ-ХІ ст. сприяли зміцненню соціальної структури суспільства в тому вигляді, в якому вона існувала в ХІ ст.?
Джерела та література История крестьянства в Европе. – Т. 2. Эпоха феодализма. – М., 1986.
Кардини Ф. Истоки средневекового рыцарства. – М., 1987.
Гуревич А. Средневековый мир: культура безмолствующего большинства. – М., 1990.
Капранова Е. Роль каролингских капитуляриев в формировании феодального права собственности // Вестник МУ. Серия 8. История.- 1993. - № 1.- С.29-41. Барг М. Эпохи и идеи: Становление историзма. – М., 1987. Болотов В. Лекции по истории древней церкви. – М., 1994. – Т. 1-4. Донини А. У истоков христианства. – М., 1979.
1. Історичні умови створення літературного твору. 2. Сюжетна лінія та образи головних героїв “Пісні про Роланда”. 3. Основні риси феодального суспільства, що прослідковуються у творі.
1. Прочитайте твір “Піснь про Роланда”. 2. Дайте відповідь на питання, що у творі відповідає історичній дійсності, а що є перебільшенням або перекрученням. 3. Яким у творі змальоване європейське рицарство? 4. За якими рисами, що відбиті у творі, можна стверджувати, що герої живуть у середньовічному суспільстві? 5. Роланд – патріот чи відданий васал?
Джерела та література Пісня про Роланда // Історія Західноєвропейського середньовіччя: Хрестоматія. – К., 2005. – С.290-343
1. Англосаксонські королівства в Британії. 2. Утворення єдиної англосаксонської держави. 3. Виникнення Денло. 4. Нормандське завоювання Англії.
1. Перші завоювання норманів на території Англії. 2. Битва при Гастінгсі.
1. Як відбувалось проникнення норманів на територію Англії? 2. Чи були підстави для вторгнення нормандців на острів? 3. Якими є наслідки нормандського вторгнення в Англію?
Джерела та література Дуглас Д. Вильгельм Завоеватель. Викинг на английском престоле. – М.:ЗАО Центрполиграф, 2005. – 431 с. Барг М.Исследования по истории английского феодализма в ХІ-ХШ вв. – М.,1962 Штокмар В. История Англии в средние века. – М.,1973. Шервуд Е. От англосаксов к англичанам. – М.,1988
Читайте також:
|
||||||||
|