МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Експозиційні матеріалиСуть музейної експозиції полягає в демонстрації пам'ятників історії і культури з конкретних музейних зборів, тому основу експозиції складають музейні предмети. Але поряд з ними як експозиційні матеріали нерідко виступають і відтворення музейних предметів п внемузейньа об'єктів, тобто предмети, спеціально створені для експонування замість музейного предмета або внемузейного об'єкта, що мають з ним зовнішня подібність і передавальні всі його істотні риси і властивості. Це — копії, репродукції, зліпки, муляжі, моделі, макети, наукові реконструкції, новоделы, голограми. Одна з причин їхнього експонування зв'язана з тим, що окремі предмети з музейних зборів не можуть довго перебувати за межами фондохранилища, оскільки вимагають особливого режиму збереження і спеціальних мір захисту, що неможливо забезпечити в експозиційних залах. Відтворення предметів експонуються й у тому випадку, коли оригінал недоступний, утрачений, не може бути поміщений у музей через свої габарити, але представлення про нього бажано дати для досягнення тематичної повноти і наочності експозиційного показу. Наприклад, у Дарвінівському музеї експонується реконструйований у натуральну величину по спогадах сучасників фрагмент каюти вітрильного судна «Бигль», у якій жив Ч. Дарвін під час своєї кругосвітньої подорожі, що оказали вирішальний вплив на формування поглядів молодого вченого. Для наочності представлена і модель корабля, виконана в масштабі 1:40. Деякі види відтворень дуже точно відповідають оригіналові. Це відноситься насамперед до копій, репродукціям зліпкам. Копія — це предмет, створений з метою імітації або заміни іншого предмета, що виступає при цьому як оригінал або оригіналу. Розрізняють два види копій. Один з них — це сучасне відтворення музейного предмета, що по можливості точно повторює ті риси оригіналу, що є істотними з погляду мети і задач копіювання. Цей вид копій входить до складу науково-допоміжного фонду, але у випадку втрати оригіналу може здобувати значення музейного предмета. Варто мати на увазі, що всі перераховані методи експонування нерідко інтегруються: систематична експозиція може сполучитися з ансамблевою і ландшафтною експозицією, тематична може включати елементи не тільки ансамблевої, але і систематичної експозиції. Вибір методів експонування залежить від багатьох факторів, у тому числі від профілю музею, від теми і цільових настанов експозиції, що створюється, специфіки колекцій, розмірів експозиційних площ. Читайте також:
|
||||||||
|