Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ключові сфери прийняття управлінсь­ких рішень у МК

 

Важливо підкреслити три основні сфери прийняття управлінсь­ких рішень у міжнародних корпораціях:

1 сфера) управління якістю,

2 сфера) спільні підприємства і форми кооперації,

3 сфера) міжнародна конкуренція.

Детально проблеми управління якістю розглядатимуться в те­мі 9. У цій темі варто звернути увагу слухачів на кардинальні зміни критеріїв ефективного управління якістю протягом 90-х років для енергетичного устаткування (наведені в табл. 4.2).

Таблиця 4.2- Якісні показники задоволення потреб споживачів енергетичного обладнання

Потреби споживачів 1994 р. 2000 р.
Поліпшення якості (запасних частин на мі­льйон готових виробів) 400—2000 3,4
Час пристосування прототипів до ринкових вимог (тижнів) 7—16 5—10
Зростання ефективності зниження енерго­споживання (% ефекту) 70—75 75—90
Зниження ціни (дол./ватт) 0,35—1,0 0,2—0,4
Зменшення рівня шуму (%)
Зниження втрат оперативної напруги (вольт) 3,3—5,0 1,5—5,0
Інтелект постачальника Обмежений Інтегрований
Розподіл енергії (тип форми) Обмежена Модернізована
Якість (кількість помилок на один мільйон виробів) 3,5
Режим доставки (періодичність) Щотижня Щодня
Ремонт під час доставки (%)
Ремонт протягом експлуатації (днів)
Гарантії продукту (років) 1—2 Весь період
Заміна продукту (днів) 10—15
Географія збуту США, Європа Весь світ
Термін створення першого прототипу (тижнів) 7—16 5—10
Термін створення першого дослідного зразка (тижнів) 20—32 12—16
Географія обслуговування США, Європа США, Європа, Східна Азія

2 сфера) спільні підприємства і форми кооперації,

Важливо звернути увагу слухачів і на другу ключову сферу при­йняття рішень, пов'язану зі створенням міжнародних спільних під­приємств, учасниками яких виступають, з одного боку, транснаціо­нальні корпорації, а з іншого — зарубіжні партнери, що діють у приймаючій країні, У такому разі створюються міжнародні команди для просування певного продукту (послуги) в певній країні. Такі ко­оперативні угоди вигідні для обох сторін: міжнародна корпорація отримує доступ на зарубіжні ринки; місцева національна компанія — нові продукти (послуги) для просування на національному ринку. Саме так діють американські, японські і корейські компанії на рин­ках Східної і Центральної Європи. Одним з таких прикладів в Україні є створення «АвтоЗАЗ-ДЕУ». Іншими прикладами можуть бути міжнародні спільні підприємства на Луцькому підшипниковому заводі, телевізійних заводах у Львові, Дніпропетровську і т. ін. Прийняття рішень у цій сфері потребує серйозних переговорів не тільки з партнерами, але й органами вищої державної влади, місце­вими адміністраціями, представниками профспілок та ін.

 

3 сфера) міжнародна конкуренція.

Дуже важливим у самостійному вивченні теми є розуміння ще однієї сфери прийняття міжнародних управлінських рішень, пов'язаної з атакуванням конкурентів. У цьому зв'язку заслуго­вує на увагу практика прийняття рішень у корпорації «Дженерал Електрик», пов'язана з постановкою таких п'яти «правильних питань»:

1. Що являє собою конкурентне середовище, в якому діє під­приємство?

2. Чого досягли ваші конкуренти за останні три роки?

3. Що за той же час зробили ви?

4. Яким чином конкуренти можуть загрожувати вашому біз­несу в майбутньому?

5. Які ви маєте наміри для того, щоб випередити їх?

 


Читайте також:

  1. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  2. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  3. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  4. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  5. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  6. Алгоритм прийняття рішення при прийманні сигналів з випадковою початковою фазою
  7. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  8. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  9. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  10. Аналіз альтернативних рішень
  11. Аналіз для прийняття рішень стосовно залучення інвестицій
  12. Аналіз предметної сфери соціальної роботи




Переглядів: 507

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
З результативністю управління міжнародною компанією | Методи оцінки політичних ризиків.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.