Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи оцінки політичних ризиків.

 

Самостійне опанування теми слухачем включає розуміння міс­ця політичних ризиків у прийнятті міжнародних рішень. Стосовно міжнародного менеджменту політичний ризикяв­ляє собою ймовірність того, що ділові іноземні інвестиції стануть предметом тиску й ущільнення з боку урядової політики країни-господаря.

Управління політичними ризиками ґрунтується на врахуванні дії трьох груп факторів:

1. Категорії політичного ризику: трансферні ризики; операційні ризики; ризик втрати контролю власності.

2. Загальні інвестиції:конгломеративні; вертикальні; горизонтальні.

3. Спеціальні інвестиції (сектори економічної діяльності).

Схематично ці фактори представлені на рис. 4.4. Користуючись цією моделлю, можна визначити рівень ризиків у кожному випадку. Спеціальні інвестиції розрізняються по галу­зях і формах власності. Тип І має найвищий рівень ризику (на­приклад, у разі прямих інвестицій у високотехнологічні галузі). Тип V характеризується найнижчим ризиком (наприклад, у разі звичайних технологій, коли устаткування може бути легко демон­товано). Так, якщо ми прагнемо знизити трансферні ризики для конгломеративних інвестицій, пов'язаних з виробництвом това­рів, яких немає в приймаючій країні, то слід обирати спеціальні інвестиції V класу, тобто звичайні технології і можливості швид­кого демонтування устаткування. У даному разі рівень ризику буде «7» за умов такої шкали: високий (В)=3, середній (С)=2, низь­кий (Н)=1.

Рис. 4.4. Тримірна мережа для оцінки політичних ризиків

Конкретніші інструменти визначення політичного ризику на­ведені в табл. 4.З.

 

Таблиця 4.3 - Критерії кількісної оцінки політичних ризиків

 

Критерії Оцінки
  мін. макс.
Політичне і економічне середовище
Стабільність політичної системи
Загрожуючи внутрішні конфлікти
Загрози стабільності зовнішнього походження
Ступінь контролю економічної системи
Надійність країни як торговельного партнера
Конституційні гарантії
Ефективність державної адміністрації
Трудові відносини і соціальні позиції
Внутрішні економічні умови
Кількість населення
Дохід на капітал
Економічне зростання протягом останніх п'яти років
Перспективи росту протягом наступних трьох років
Інфляція в попередні два роки
Доступність іноземців до внутрішнього ринку капіталів
Наявність висококваліфікованої робочої сили в даній місцевості
Можливість залученім персоналу до роботи в іноземних країнах
Наявність енергетичних ресурсів
Законодавчі вимога щодо збереження навколишнього середовище
Транспортні системи і комунікації    
Зовнішні економічні відносини
Обмеження оподаткування імпорту
Обмеження оподаткування експорту
Обмеження оподаткування іноземних інвестицій у країні
Свобода заснування чи встановлення зобов'язань у партнерстві
Правовий захист торгової марки і продукції
Обмеження оподаткування грошових операцій
Розвиток платіжного балансу
Виснаження через використання закордонних кредитів та ім­порт енергоносіїв
Міжнародне фінансове становище
Обмеження оподаткування обміну місцевої валюти на іноземну

 


Читайте також:

  1. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  2. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  3. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  4. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  5. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  6. Адміністративні методи управління
  7. Адміністративні, економічні й інституційні методи.
  8. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  9. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  10. Аерометоди
  11. Активні групові методи
  12. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування




Переглядів: 734

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ключові сфери прийняття управлінсь­ких рішень у МК | Касове виконання державного бюджету

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.