Характеристики послуг.
Сучасний стан ринку послуг.
План
Кафедра маркетингу
ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ
«МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ»
для студентів напряму підготовки
6.030507 «Маркетинг» усіх форм навчання
Затверджено на засіданні кафедри маркетингу, протокол № 2 від " 24 " вересня 2012 р.
Зав. кафедри______ д.е.н., проф. П.I. Коренюк
Укладач: ______ к.т.н., доц.В.В. Добрянська
Полтава 2012 рік
Тема №1.Структура і роль сфери послуг. Маркетинг послуг.
2. Склад і класифікація підприємств і організацій сфери послуг.
3. Сутність і класифікація послуг.
5. Комплекс маркетингу у сфері послуг.
6. Оцінка якості послуг споживачем.
Читайте також: - V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
- Акустичні характеристики порід
- Банківська діяльність у сфері надання фінансових послуг.
- Будова, принцип роботи та характеристики МДН – транзисторів
- Будова, принцип роботи та характеристики тиристорів
- Будова, характеристики і параметри біполярного транзистора
- Варіаційні ряди та їх характеристики
- Векторні характеристикимеханічного руху– переміщення, шлях, швидкіст та прискорення
- Величина доходу від використання праці, землі й капіталу визначається величиною їхнього граничного внеску у виробництво певних товарів чи послуг.
- Вивчення загальної характеристики господарства, окремих галузей господарства та міжгалузевих комплексів.
- Види мереж. Основні характеристики мереж.
- Види пенсійних виплат і соціальних послуг.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|