МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Слайд 10Слайд 8 Робота біля дошки «Коректор». «Перевір себе» на слайді. 4 хв. Слайд 7 Що вам нагадують ці слова і слайди? (поїздку до Миколаєва) Два учні, використовуючи подані слова та слайди, складають усно діалог про подію. Щоб не порушувати милозвучності нашої мови, слід уникати помилок, тому знайдіть їх і запишіть правильно. Складіть речення з одним словосполученням: Терміново подзвони, приймати участь, на протязі тижня, дав правильну відповідь. (Терміново зателефонуй, брати участь, протягом тижня, дав вірну відповідь). + складіть речення з одним словосполученням. Усний діалог учнів про поїздку. Оцінювання Отже, мовець здатний уникати повторення слів, користуватися синонімічними ресурсами. Для ясного і чіткого вираження думок дуже важливо мати достатній запас слів. Чим формується лексичне і фразеологічне багатство мовлення? (Читання літератури, словники). Повідомлення учня про словники. (Мовлення має бути не тільки правильним, а й лексично багатим. Щоб цього досягти, слід користуватися словниками. Зверніть увагу на виставку словників. Серед них є і перекладні. Тут доречно буде пригадати слова з вірша М. Рильського «Мова». Не бійтесь заглядати у словник…(С. підр.116)) 4. - «Переклади» Вправа 187. «Перевір себе» на слайді. 4 хв. Кожен ряд по одному реченні. Яка ж роль словника в збагаченні мовлення й інтелекту людини? (Словник – це Всесвіт, який розташовано в алфавітному порядку. Всі інші книги містяться в ньому. Потрібно лише вміти їх звідти вибрати. ) Самоперевірка. Отже, при перекладі з російської мови необхідно враховувати, особливості перекладу, використовувати перекладні словники. Оцінювання. 5. -Завдяки чому наша мова стає яскравішою, емоційнішою, образнішою і виразнішою? Що таке фразеологізми? 5. - Самостійна робота. Замінити слова, виділені в контексті, синонімічними фразеологізмами з довідки. 6 хв. Кожен ряд по одному реченні. Взаємоперевірка. Тільки ще стало світати - заскрипіли залізні ворота під баштою. Тимко почервонів, опустив очі. Були вони (партизани) дуже худі. ЇЇ перше кохання билося живим співом, проймало, завдавало душевної муки. Довідка: на світ займатися, краяло душу, не кидаю слів на вітер, сама шкіра та кості, залився фарбою. Слайд 12 (Тільки ще стало на світ займатися - заскрипіли залізні ворота під баштою. Тимко залився фарбою, опустив очі. Були вони (партизани) сама шкіра та кості. ЇЇ перше кохання билося живим співом, проймало, краяло душу.). Отже, завдяки властивостям фразеологізмів, а саме: образності експресивності і злитого значення, наша мова стає яскравішою, емоційнішою, образнішою і виразнішою. Читайте також:
|
||||||||
|