Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МОДУЛЬ 1. Ресурсне забезпечення діяльності підприємств у системі ринкових відносин.

ВСТУП

Київ 2006

Економіка підприємства

Київ 2006

КРЕДИТНО-МОДУЛЬНА СИСТЕМА

Курс лекцій

Економіка підприємства

Кравчук Н.М., Кривицька Н.Ю.

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Незакінчене речення На уроці мені було……..

Що у нас із прогнозом погоди в кінці уроку? Чи справдились ваші сподівання?

Слайд 15

На наступному уроці дізнаємось ще більше про ресурси збагачення мовлення.

Скласти власний текст, де б усі слова починалися з однієї букви

Повідомлення «Стилістичні фігури і тропи – оздоба мовлення»

Вправа з підручника

Живе наша мова. Отже, живий наш дух, жива наша пісня, наша історія.
Живе наша мова — і з нами наші князі і гетьмани, наші письменники і вчені.
Живе наша мова — і наш голос звучить у вселенському хорі народів.
Бо наша мова — це наша релігія, наша держава, наша минувшина, наша надія, наше майбутнє.
Бо наша мова — це ми, українці, — добрий, чесний, працьовитий народ.

Отож, працюймо для неї, вивчаймо, заглиблюймось у її походження й історію, поширюймо, пропагуймо її.

 

Національний авіаційний університет

Кучерук Г.Ю., Мізюк С.Г., Висоцька М.П.,

 

 

 


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Національний авіаційний університет

 

 

Кучерук Г.Ю., Мізюк С.Г., Висоцька М.П.,

Кравчук Н.М., Кривицька Н.Ю.

 

 

Курс лекцій

 

КРЕДИТНО-МОДУЛЬНА СИСТЕМА

 

 

 


УДК 658 (042.4)

ББК У9 (4Укр) 290я7

Е 457

 

Рецензенти: д.е.н., проф. Ложачевська О.М.

д.е.н., доцент Тітов О.В.

 

Затверджено на засіданні науково-методично-редакційної ради Інституту економіки та менеджменту НАУ 30 березня 2006 року.

 

 

Кучерук Г.Ю., Мізюк С.Г., Висоцька М.П., Кравчук Н.М.,

Е 457 Кривицька Н.Ю.Економіка підприємства: Курс лекцій.–К.: НАУ, 2006. – 32 с.

 

Курс лекцій створений для роботи за кредитно-модульною системою організації навчального процесу.

Охоплює весь курс “Економіка підприємства” і містить лекційний матеріал, добірки тестових запитань для вхідного, поточного та модульного контролю знань, структурований за модулями.

Призначений для студентів спеціальностей 6.050100 “Міжнародна економіка”, 7.050107 “Економіка підприємства”, 7.050106 “Облік та аудит”, 7.050108 „Маркетинг у виробничій сфері”, 7.050201 „Менеджмент організацій”, 7.050206 „Менеджмент ЗЕД”.

УДК 378.14:658:339 (076.5)

ББК У9 (4Укр) 290 я7

 

ã Кучерук Г.Ю., Мізюк С.Г., Висоцька М.П., Кравчук Н.М.,

Кривицька Н.Ю., 2006


Знання дисципліни "Економіка підприємства" у сучасних умовах є важливим чинником для забезпечення наукового підходу до організації господарчої діяльності, зросту ініціативи, інтенсифікацій виробництва. Дисципліна "Економіка підприємств" є професійно-орієнтованим курсом для підготовки фахівців за напрямками 0501 „Економіка і підприємництво” та 0502 „Менедж-мент”.

Метою викладання навчальної дисципліни – розкриття економіки як науки, що вивчає теоретичні основи і практичні форми функціонування ринкових структур і механізмів взаємодії суб'єктів економічної діяльності суспільства.

Задачівивчення дисципліни "Економіка підприємства":

· оволодіння знаннями теоретичних та методологічних основ економіки;

· одержання знань по сутності основних понять економіки підприємств;

· матеріальні та нематеріальні активи підприємства, продуктивність праці, собівартість продукції, прибуток, рентабельність та інших показників ефективності роботи підприємств;

· вивчення методичних та методологічних основ моделювання ефективності роботи підприємства в умовах переходу до ринку і при ринковій економіці.

В результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:

§ сутність основних понять економіки та методи їх застосування в різноманітних сферах діяльності підприємств;

§ значення та шляхи підвищення ефективності функціонування підприємств та їх підрозділів;

§ основи моделювання ефективності роботи підприємств в умовах переходу до ринку і при ринковій економіці;

Базуючись на одержаних в процесі вивчення дисципліни знаннях, студенти повинні вміти:

§ поєднувати теоретичні знання і практичні навички по ефективному веденню виробництва;

§ розраховувати основні економічні показники діяльності підприємств і аналізувати їх;

§ знаходити шляхи використання резервів підвищення ефективності діяльності підприємства.

Навчальний матеріал дисципліни структурований за модульним принципом і складається з двох навчальних модулів.

Методичною основою вивчення дисципліни є "Політекономія", "Економічна історія та історія економічних вчень". Знання та вміння, отримані під час вивчення даної навчальної дисципліни, будуть використані під час вивчення переважної більшості наступних дисциплін професійної та практичної підготовки фахівця.

У результаті засвоєння навчального модуля № 1 “«Ресурсне забезпечення діяльності підприємства в системі ринкових відносин»” студент повинен:

Знати:

§ законодавчу базу діяльності підприємства;

§ сутність основних понять економіки – основні фонди, оборотні засоби, собівартість, продуктивність праці, вартість робочої сили;

§ шляхи підвищення ефективності функціонування основних фондів, оборотних засобів, робочої сили; зниження собівартості продукції, продуктивності праці;

Вміти:

· розраховувати показники ефективності використання основних фондів, оборотних засобів, робочої сили і аналізувати їх ;

· знаходити шляхи використання резервів підвищення ефективності основних фондів, оборотних засобів, робочої сили.

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. II.1 Програмне забезпечення
  5. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  6. IV група- показники надійності підприємства
  7. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  8. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  9. V міні – модуль
  10. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  11. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  12. Або продукція підприємств, що знаходяться за кордоном.




Переглядів: 499

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слайд 10 | Предмет, метод і задачі курсу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.