МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мета і завдання проведення практичних і семінарських занятьТЕМАТИКА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ Контрольні запитання 1. Розкрийте форми вираження соціального ефекту від упровадження новацій. 2. Перерахуйте показники екологічного ефекту новації. 3. Із яких складових формують економічний ефект? 4. За якими показниками рекомендує ЮНІДО оцінювати ефективність інноваційної діяльності інноваційної організації? 5. Які завдання необхідно вирішити в процесі аналізу ефективності інноваційної діяльності інноваційної організації? 6. Яких принципів необхідно дотримуватися при проведенні аналізу? 7. Перерахуйте основні етапи аналізу ефективності інноваційної діяльності. 8. У чому суть логістичного підходу при визначенні економічного ефекту від інноваційної діяльності? 9. Що включає принцип системного підходу при визначенні економічного ефекту інноваційної діяльності? 10. З якою метою проводять співставлення варіантів інноваційної діяльності? 11. Яка різниця між коефіцієнтом нагромадження і коефіцієнтом дисконтування? 12. Перерахуйте види ефекту від реалізації інновацій. 13. Як визначають інтегральний ефект? 14. Як визначають індекс рентабельності? 15. Як визначають норму рентабельності? 16. У чому суть ліцензійної торгівлі? 17. Які види винагород застосовують у міжнародній практиці за використання ліцензій? 18. Що таке роялті? 19. Що означає поняття "паушальний платіж"? 20. Перерахуйте особливості формування ціни на ліцензію.
Для проведення практичних завдань реалізують такі форми навчального процесу: · усне опитування студентів з проблем, винесених на обговорення; · заслуховування та обговорення підготовлених студентами реферативних повідомлень за матеріалами періодичної преси, монографічними джерелами; · виконання контрольних завдань за тестами; · програмований контроль знань студентами; · вирішення управлінських ситуацій. · закріплення теоретичних і нормативно-правових основ інноваційного менеджменту; · вироблення умінь і навичок оцінювання комплексу проблем реалізації інноваційного проекту для формування оптимального набору важелів спеціального економічного інструментарію інноваційного менеджменту; · практичне застосування методичних підходів до оцінювання інноваційних проектів з метою вибору найбільш прийнятного з точки зору різних критеріїв ефективності; · опановування практичними навичками прийняття управлінських рішень у сфері управління інноваціями, вибору організаційних форм інноваційної діяльності з урахуванням кон’юнктури ринку інноваційних послуг.
Читайте також:
|
||||||||
|