Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тематика практичних занять

№ з/п   Зміст завдання Обсяг занять у годинах
Денна Заочна
Практичне заняття №1 Тема: Теоретико-методологічні засади інноваційного менеджменту. 1. Обговорення питань теми: · Поняття інноваційного менеджменту та його базові категорії. · Інновація та нововведення. Класифікація нововведень. · Наукові підходи до інноваційного менеджменту. · Закон України “Про інноваційну діяльність”. 2. Програмований контроль. 3. Розв'язування практичних завдань та управлінських ситуацій -

 

Продовження. Поч. на стор.115

Практичне заняття №2 Тема: Інноваційний процес як об’єкт інноваційного менеджменту. 1. Обговорення питань теми: · Поняття інноваційного процесу. Класифікація інноваційних процесів. Зміст і структура інноваційного процесу. · Моделі й етапи інноваційних процесів: ініціація, просування, дифузія. 2. Програмований контроль. 3. Розв'язування практичних завдань та управлінських ситуацій -
Практичне заняття №3 Тема: Конкурентоспроможність і мотивація оновлення виробництва. 1. Обговорення питань теми: · Конкурентоспроможність як джерело нововведень. · Передумови і мотиви оновлення виробництва. · Стратегія і тактика оновлення виробництва. · Система безупинного поліпшення процесів і продуктів (СБППП). 2. Програмований контроль. 3. Розв'язування практичних завдань та управлінських ситуацій.   -
Практичне заняття №4 Тема: Організація НДДКР і проектування. Основи організаційно-технологічної підготовки виробництва нововведень. 1. Обговорення питань теми: · Взаємозв’язок НТП і НДДКР в інноваційній діяльності. · Завдання, принципи й етапи НДДКР. · Тенденції розвитку технологій та їх класифікація. · Завдання, особливості та стадії організаційно-технологічної підготовки виробництва. · Сіткове планування ОТПВ. 2. Програмований контроль. 3. Розв'язування практичних завдань та управлінських ситуацій

Продовження

Практичне заняття №5 Тема: Фінансування нововведень і ризики. 1. Обговорення питань теми: · Суть системи фінансування інноваційної діяльності. · Форми і засоби фінансування нововведень. · Інноваційна діяльність і ризики. · Методи оцінювання ризику. · Управління ризиками і ризик-тейкери. 2. Програмований контроль. 3. Розв'язування практичних завдань та управлінських ситуацій   -
Практичне заняття №6 Тема: Основи економіки інноваційної діяльності. 1. Обговорення питань теми: · Ефективність використання інновацій. · Загальна економічна ефективність інновацій. · Економічне обґрунтовування впровадження інновацій. 2. Програмований контроль. 3. Розв'язування практичних завдань та управлінських ситуацій
Усього:

Читайте також:

  1. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  2. Види індивідуальних занять
  3. Види навчальних занять.
  4. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  5. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  6. Виховання в учнів творчого ставлення до занять.
  7. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  8. Військово-професійна тематика
  9. Військово-професійна тематика
  10. Геносистематика бактерій.
  11. Етапи формування практичних умінь та навичок.
  12. ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ




Переглядів: 487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета і завдання проведення практичних і семінарських занять | Тема 10. Основи економіки інноваційної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.