МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 10. Основи економіки інноваційної діяльностіТема 9. Особливості управління персоналом в інноваційних організаціях. Тема 8. Фінансування нововведень і ризики. Тема 6. Організація НДДКР і проектування. Тема 5. Конкурентоспроможність і мотивація оновлення виробництва. Тема 4. Державне регулювання інноваційної діяльності в Україні. Тема 3. Особливості організаційних форм інноваційної діяльності. Тема 2. Інноваційний процес як об’єкт інноваційного менеджменту. Тема 1. Інновації й організаційні структури інноваційного менеджменту. Запитання для самостійного опрацьовування за тематикою лекцій САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТА Самостійна робота студента є основним засобом засвоєння матеріалу в час, вільний від обов’язкових навчальних занять без участі викладача. Для вивчення дисципліни рекомендується проведення самостійної роботи за такими напрямками: 1. Засвоєння теоретичного матеріалу (опрацьовування лекційного матеріалу, навчальної літератури, спеціальних джерел інформації, матеріалів державних органів у сфері інноваційної діяльності). 2. Оволодіння спеціальним економічним інструментарієм інноваційного менеджменту і набуття умінь практичного використання набутих знань (виконання індивідуальних завдань). 3. Дослідження ефективності управління інноваційною діяльністю конкретної державної, комунальної або приватної власності на основі формування бази аналітичної та фактологічної інформації й розрахунку відповідних показників. 4. Завершення розв’язування управлінських ситуацій, розпочатих в аудиторії.
1.5. Основні поняття інноваційного менеджменту.
2.5. Ініціація – початковий етап інноваційного процесу. 2.7. Просування і дифузія – кінцевий етап інноваційного процесу.
3.5. Структури інноваційних організацій.
4.1. Закон України “Про інноваційну діяльність”.
5.6. Система безупинного поліпшення процесів і продуктів (СБППП).
6.3. Патентно-ліцензійна діяльність інноваційної організації.
Тема 7. Основи організаційно-технологічної підготовки виробництва нововведень. 7.4. Аналіз і прогнозування організаційно-технічного рівня виробництва.
8.4. Інноваційна діяльність і ризики. 8.5. Методи оцінювання ризику.
9.4. Цільові групи в інноваційних колективах.
10.4. Економічне обґрунтовування впровадження інновацій. Контроль за самостійною роботою проходить через підготовку та захист індивідуальної роботи. Актуальною організаційною формою контролю є проведення презентацій, на яких студенти демонструють свої вміння практично реалізовувати технології інноваційного менеджменту.
Читайте також:
|
||||||||
|