МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 10. Основи економіки інноваційної діяльностіТема 9. Особливості управління персоналом в інноваційних організаціях. Тема 8. Фінансування нововведень і ризики. Тема 6. Організація НДДКР і проектування. Тема 5. Конкурентоспроможність і мотивація оновлення виробництва. Тема 4. Державне регулювання інноваційної діяльності в Україні. Тема 3. Особливості організаційних форм інноваційної діяльності. Тема 2. Інноваційний процес як об’єкт інноваційного менеджменту. Тема 1. Інновації й організаційні структури інноваційного менеджменту. Запитання для самостійного опрацьовування за тематикою лекцій САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТА Самостійна робота студента є основним засобом засвоєння матеріалу в час, вільний від обов’язкових навчальних занять без участі викладача. Для вивчення дисципліни рекомендується проведення самостійної роботи за такими напрямками: 1. Засвоєння теоретичного матеріалу (опрацьовування лекційного матеріалу, навчальної літератури, спеціальних джерел інформації, матеріалів державних органів у сфері інноваційної діяльності). 2. Оволодіння спеціальним економічним інструментарієм інноваційного менеджменту і набуття умінь практичного використання набутих знань (виконання індивідуальних завдань). 3. Дослідження ефективності управління інноваційною діяльністю конкретної державної, комунальної або приватної власності на основі формування бази аналітичної та фактологічної інформації й розрахунку відповідних показників. 4. Завершення розв’язування управлінських ситуацій, розпочатих в аудиторії.
1.5. Основні поняття інноваційного менеджменту.
2.5. Ініціація – початковий етап інноваційного процесу. 2.7. Просування і дифузія – кінцевий етап інноваційного процесу.
3.5. Структури інноваційних організацій.
4.1. Закон України “Про інноваційну діяльність”.
5.6. Система безупинного поліпшення процесів і продуктів (СБППП).
6.3. Патентно-ліцензійна діяльність інноваційної організації.
Тема 7. Основи організаційно-технологічної підготовки виробництва нововведень. 7.4. Аналіз і прогнозування організаційно-технічного рівня виробництва.
8.4. Інноваційна діяльність і ризики. 8.5. Методи оцінювання ризику.
9.4. Цільові групи в інноваційних колективах.
10.4. Економічне обґрунтовування впровадження інновацій. Контроль за самостійною роботою проходить через підготовку та захист індивідуальної роботи. Актуальною організаційною формою контролю є проведення презентацій, на яких студенти демонструють свої вміння практично реалізовувати технології інноваційного менеджменту.
Читайте також:
|
||||||||
|