МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Комп’ютерні експертні ігриІгри з тренажерами Ігри з тренажерами в значній мірі ближчі не до ігор, а до імітаційних вправ в ситуації, наближеній до дійсності. Наявність тренажера дозволяє відтворити майже виробничу ситуацію і постежити за експертом. Тренажери широко застосовують для навчання (наприклад, льотчиків або операторів атомних станцій). Очевидно, що застосування тренажерів для видобування знань дозволить зафіксувати фрагменти «летючих» знань, що виникають в час і на місці реальних ситуацій і випадних з пам’яті при виході за межі ситуації. Ідея використовувати комп’ютери в ділових іграх відома давно. Але тільки коли комп’ютерні ігри узяли в полон практично всіх користувачів персональних ЕОМ від малого до великого, стала очевидною особлива привабливість такого роду ігор. Традиційна сучасна класифікація комп’ютерних ігор з журналу GAME.EXE:
Слід зазначити, що багато ігор можуть бути віднесені відразу до декількох класів, і в цілому, цю класифікацію не можна вважати строгою. Ігри іноді корисні для розваги експертів перед сеансом видобування знань. Крім того, очевидно, що експертні ігри, поєднуючи елементи перерахованих вище класів, можуть успішно застосовуватися для безпосереднього видобування знань. Проте розробка і програмна реалізація такої гри зажадають істотні вкладення тимчасових і грошових ресурсів. Приклад 4.6 Одна з перших вітчизняних експертних комп’ютерних ігор описана в роботі [Гин-кул, 1989]. Основний принцип гри «Зоосад» полягає в створенні ігрової ситуації при організації діалогу з експертом. При цьому задача видобування знань маскується націленістю на рішення чисто ігрової задачі: необхідно визначити вміст «чорного ящика», в якому знаходиться якась тварина, при цьому треба набрати найбільшу кількість очок, не витративши виділеного ресурсу грошей. В ході гри експерт робить ставки на різні гіпотези, вказуючи при цьому, якими ознаками володіє та чи інша тварина. Після кожної відповіді він отримує необхідну інформацію про результати. По ходу гри невидимо для експерта формуються правила, які відображають знання експерта на підставі зроблених ним ходів. В даній грі – це знання про те, якими ознаками володіють ті чи інші тварини. Таким чином, виявляється алфавіт значущих ознак для діагностики і классифікації тварин. Порівняльні характеристики експертних ігор приведені в табл. 4.4.
Таблиця 4. 4. Порівняльні характеристики експертних ігор
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|