МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Експертні ігриГрою називають такий вид людської діяльності, який відображає (відтворює) інші її види [Комарів, 1989]. При цьому для гри характерні одночасно умовність і серйозність. Поняття експертної гри або гри з експертами в цілях видобування знань сходить до трьох джерел – це ділові ігри, що широко використовуються при підготовці фахівців і моделюванні [Борісова, Соловьева і ін., 1988; Бурков, 1980; Комарів, 1989]; діагностичні ігри, описані в роботах [Алексєєвськая, недоступ, 1988; Рельфанд, Розенфельд, Шифрін, 1988], і комп’ютерні ігри, все частіше вживані в навчанні [Пажітнов, 1987]. В даний час в психолого-педагогічних науках немає розвиненої теоретичної концепції ділових ігор і інших ігрових методів навчання. Проте на практиці ці ігри широко використовуються. Під діловою грою найчастіше розуміють експеримент, де учасникам пропонується виробнича ситуація, а вони на основі свого життєвого досвіду, своїх загальних і спеціальних знань і уявлень приймають рішення [Бурков, 1980]. Рішення аналізуються, і розкриваються закономірності мислення учасників експерименту. Саме ця аналізуюча частина ділової гри корисна для отримання знань. І якщо учасниками такої гри стають експерти, то гра з ділової перетворюється на експертну. З трьох основних типів ділових ігор (учбових, планово-виробничих і дослідницьких) до експертів найближче дослідницькі, які використовуються для аналізу систем, перевірки правил ухвалення рішень. Діагностична гра – це та ж ділова гра, але вживана конкретно для діагностики методів ухвалення рішення в медицині (діагностика методів діагностики). Ці ігри виникли при дослідженні способів передачі досвіду від досвідчених лікарів новачкам. У нашому розумінні діагностична гра – це гра, безумовно, експертна без жодних обмовок, тільки з жорстко закріпленою предметною областю – медициною.
Рис.4.5. Класифікація експертних ігор
Плідність моделювання реальних ситуацій в іграх підтверджується сьогодні практично у всіх областях науки і техніка. Вони розвивають логічне мислення, вміння швидко ухвалювати рішення, викликають інтерес у експертів. Відповідно до класифікації, введеної в п. 4.1, поділятимемо експертні ігри на:
Окрім цього (Рис.4.5), продовжимо і розвинемо цю класифікацію введенням інших критеріїв:
Читайте також:
|
|||||||||||
|