МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Експертні ігриГрою називають такий вид людської діяльності, який відображає (відтворює) інші її види [Комарів, 1989]. При цьому для гри характерні одночасно умовність і серйозність. Поняття експертної гри або гри з експертами в цілях видобування знань сходить до трьох джерел – це ділові ігри, що широко використовуються при підготовці фахівців і моделюванні [Борісова, Соловьева і ін., 1988; Бурков, 1980; Комарів, 1989]; діагностичні ігри, описані в роботах [Алексєєвськая, недоступ, 1988; Рельфанд, Розенфельд, Шифрін, 1988], і комп’ютерні ігри, все частіше вживані в навчанні [Пажітнов, 1987]. В даний час в психолого-педагогічних науках немає розвиненої теоретичної концепції ділових ігор і інших ігрових методів навчання. Проте на практиці ці ігри широко використовуються. Під діловою грою найчастіше розуміють експеримент, де учасникам пропонується виробнича ситуація, а вони на основі свого життєвого досвіду, своїх загальних і спеціальних знань і уявлень приймають рішення [Бурков, 1980]. Рішення аналізуються, і розкриваються закономірності мислення учасників експерименту. Саме ця аналізуюча частина ділової гри корисна для отримання знань. І якщо учасниками такої гри стають експерти, то гра з ділової перетворюється на експертну. З трьох основних типів ділових ігор (учбових, планово-виробничих і дослідницьких) до експертів найближче дослідницькі, які використовуються для аналізу систем, перевірки правил ухвалення рішень. Діагностична гра – це та ж ділова гра, але вживана конкретно для діагностики методів ухвалення рішення в медицині (діагностика методів діагностики). Ці ігри виникли при дослідженні способів передачі досвіду від досвідчених лікарів новачкам. У нашому розумінні діагностична гра – це гра, безумовно, експертна без жодних обмовок, тільки з жорстко закріпленою предметною областю – медициною.
Рис.4.5. Класифікація експертних ігор
Плідність моделювання реальних ситуацій в іграх підтверджується сьогодні практично у всіх областях науки і техніка. Вони розвивають логічне мислення, вміння швидко ухвалювати рішення, викликають інтерес у експертів. Відповідно до класифікації, введеної в п. 4.1, поділятимемо експертні ігри на:
Окрім цього (Рис.4.5), продовжимо і розвинемо цю класифікацію введенням інших критеріїв:
Читайте також:
|
|||||||||||
|