Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Офіс управління проектами

Управління проектом, звичайно вимагає досить показну команду, яка складається з керівника проекту, менеджерів і спеціалістів з напрямів діяльності, причому специфіка їх діяльності така, що [7, 8, 12]:

  • команда як організаційна структура існує на час реалізації проекту;
  • склад команди проекту не є стабільною структурою, а змінюється в міру виконання етапів проекту, крім того:

- члени команди можуть працювати над проектом не повний робочий день, суміщаючи

роботу з основною діяльністю;

- члени команди можуть працювати над проектом у різних організаціях паралельно до

основної роботи;

- члени команди проекту можуть бути територіально розміщені не тільки у межах

одного міста або країни, але й по усьому світі.

 

Це накладає особливі вимоги на організацію роботи команди, головна з яких - необхідність організації інфраструктури, яка б дозволила реалізовувати як централізовані, так і децентралізовані функції проекту і забезпечити конфіденційність та захист комерційної таємниці проекту.

Один з показників зрілості управління проектами в організації - усвідомлення необхідності створення спеціального функціонального підрозділу, який відповідає за управління проектами. Цей підрозділ називається офісом управління проектами (офіс проекту, офіс програми, офіс управління програмою і т.п.). Офіс повинен займати відповідне місце в ієрархічній структурі організації.

Офіс проекту - це певним чином організоване середовище (у традиційному розумінні місце), де члени команди проекту можуть здійснювати процеси управління проектом, проводити наради, вести переговори з партнерами, зберігати проектну документацію [12].

Офіс проекту - це підрозділ, який здійснює централізацію і координацію управління приписаних до нього проектів [7].

Виокремлюють кілька напрямів, у яких може розвиватися діяльність офісу проекту [8]:

  • Проектування, розробка (або придбання), реалізація, забезпечення функціонування процесів і інструментів управління проектами в організації:

- процесу управління портфелями проектів:

- процесу управління життєвими циклами проекту;

- програмного забезпечення управління проектами.

  • Придбання, розповсюдження та застосування знань в області управління проектами:

- виявлення найбільш вдалих підходів до управління проектами;

- збір, документування, збереження не тільки позитивного, але й негативного досвіду

організації з управління проектами;

- розповсюдження цієї інформації серед зацікавлених осіб в організації.

  • Забезпечення підготовки персоналу в області управління проектами.
  • Забезпечення безпосередньої підтримки проектів, що виконуються.
  • Створення бібліотеки виконаних проектів.

 


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. Oracle Управління преміальними
  5. А. Видання прав актів управління
  6. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  7. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  8. Адаптивні організаційні структури управління.
  9. Адміністративне право і державне управління.
  10. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.
  11. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  12. Адміністративні методи управління




Переглядів: 2399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Життєвий цикл проекту | Оточуюче середовище та учасники проекту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.