Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація роботи органів ДКСУ щодо забезпечення обліку бюджетних асигнувань

Державний бюджет України виконується за розписом, який складається відповідно до бюджетних призначень, установлених законом про Державний бюджет України та затверджується Міністром фінансів в місячний строк після набрання чинності закону про Державний бюджет України на відповідний рік.

До затвердження розпису Державного бюджету України Міністром фінансів України затверджується тимчасовий розпис Державного бюджету України на відповідний період.

Розпис бюджету - документ, в якому встановлюється розподіл доходів, фінансування бюджету, повернення кредитів до бюджету, бюджетних асигнувань головним розпорядникам бюджетних коштів за певними періодами року відповідно до бюджетної класифікації.

Розпис Державного бюджету на відповідний рік включає:

ü розпис доходів державного бюджету;

ü розпис фінансування державного бюджету;

ü розпис асигнувань Державного бюджету;

ü розпис повернення кредитів до Державного бюджету та надання кредитів з Державного бюджету;

ü річний розпис витрат спеціального фонду Державного бюджету з розподілом за видами надходжень.

Мінфін у визначений законодавством термін направляє ДКСУ затверджений розпис Державного бюджету.

ДКСУ реєструє дані показників розпису державного бюджету відображає їх на відповідних рахунках бухгалтерського обліку.

Протягом трьох робочих днів, після отримання від МФУ розпису, ДКСУ доводить до головних розпорядників бюджетних коштів витяги з нього.

Витяги з розпису, є підставою для затвердження розпорядниками бюджетних коштів кошторисів та інших планових документів.

Кошторис бюджетної установи - основний плановий фінансовий документ бюджетної установи, яким на бюджетний період встановлюються повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.

Кошторис має такі складові частини:

- загальний фонд, який містить обсяг надходжень із загального фонду бюджету та розподіл видатків за повною економічною класифікацією видатків бюджету на виконання бюджетною установою основних функцій або розподіл надання кредитів з бюджету за класифікацією кредитування бюджету;

- спеціальний фонд, який містить обсяг надходжень із спеціального фонду бюджету на конкретну мету та їх розподіл за повною економічною класифікацією видатків бюджету на здійснення відповідних видатків згідно із законодавством, а також на реалізацію пріоритетних заходів, пов’язаних з виконанням установою основних функцій, або розподіл надання кредитів з бюджету згідно із законодавством за класифікацією кредитування бюджету.

Головні розпорядники (крім державних адміністрацій) протягом трьох робочих днів після отримання витягів з розписів бюджету подають ДКСУ в розрізі розпорядників нижчого рівня і одержувачів за територіями:

- розподіл показників зведених кошторисів;

- розподіл показників зведених планів асигнувань загального фонду державного бюджету та зведених планів спеціального фонду державного бюджету;

- розподіл показників зведених планів надання кредитів із загального фонду державного бюджету;

- зведення показників спеціального фонду.

Зазначені документи складаються в розрізі розпорядників нижчого рівня і одержувачів за територіями відповідно до мережі та витягу з розпису.

ДКСУ перевіряє ці документи на відповідність даним мережі, показникам розпису державного бюджету, обсягам відкритих з початку року асигнувань, на правильність застосування економічної класифікації видатків бюджету та відображає на відповідних рахунках бухгалтерського обліку.

ДКСУ протягом п’яти робочих днів узагальнює одержані від головних розпорядників дані та формує за територіями у розрізі розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів розпис державного бюджету за складовими.

Розпис державного бюджету за територіями у розрізі розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів ДКСУ доводить до ГУ ДКСУ.

Протягом трьох робочих днів,після отримання від ДКСУ показників розпису за територіями у розрізі розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів:

-ГУ ДКСУ - формують витяги з розпису та доводять до розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, які обслуговуються в ГУ ДКСУ;

- Управління ДКСУ - формують витяги з розпису та доводять до розпорядників та одержувачів, що обслуговуються в Управлінні ДКСУ.

Розпорядники нижчого рівня, які мають свою мережу та обслуговуються в ГУ ДКСУ, а також державні адміністрації, протягом трьох робочих днів після отримання витягів з розписів бюджету подають відповідному ГУ ДКСУ (Управлінню ДКСУ) в розрізі розпорядників нижчого рівня і одержувачів бюджетних коштів:

- розподіл показників зведених кошторисів;

- розподіл показників зведених планів асигнувань загального фонду державного бюджету;

- розподіл показників зведених планів спеціального фонду державного бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ і відповідних видатків);

- розподіл показників зведених планів надання кредитів із загального фонду державного бюджету;

- зведення показників спеціального фонду.

ГУ ДКСУ (Управління ДКСУ) протягом двох робочих днів перевіряють зазначені документи на відповідність даним мережі, показникам розпису державного бюджету за територіями, обсягам відкритих з початку року асигнувань, правильність застосування економічної класифікації видатків бюджету.

Показники зазначених документів обліковуються в ГУ ДКСУ (Управлінні ДКСУ) на відповідних рахунках бухгалтерського обліку.

Розпорядники бюджетних коштів подають відповідним органам ДКСУ затверджені, на підставі витягів із розпису, кошториси та інші планові документи.

Одержувачі бюджетних коштів подають відповідним органам ДКСУ плани використання бюджетних коштів.

Показники зазначених документів обліковуються в органах ДКСУ на відповідних рахунках позабалансового обліку.

Порядок доведення бюджетних асигнувань розпорядникам бюджетних коштів наведено на рис. 6.2.

 


 

 

 



Читайте також:

  1. B грудини зі здавленням чи пораненням органів.
  2. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Організація і проведення спортивних походів
  6. II. Організація перевезень
  7. II. Організація перевезень
  8. II.1 Програмне забезпечення
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  12. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.




Переглядів: 795

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок формування єдиної бази даних мережі розпорядників бюджетних коштів | Порядок відкриття асигнувань розпорядникам бюджетних коштів із загального фонду державного бюджету.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.