Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок формування єдиної бази даних мережі розпорядників бюджетних коштів

З метою отримання повної та всеохоплюючої інформації про учасників бюджетного процесу, які утримуються за рахунок бюджетних коштів (отримують бюджетні кошти), формування переліку всіх розпорядників та одержувачів бюджетних коштів та упорядкування мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів органами ДКСУ ведеться Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів - сукупність даних про розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, визначених у Реєстраційній картці розпорядника (одержувача) бюджетних коштів, з метою отримання повної та всеохоплюючої інформації про учасників бюджетного процесу, які утримуються за рахунок бюджетних коштів (отримують бюджетні кошти).

Розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів присвоюються коди за Єдиним реєстром розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів.

При складанні та внесенні змін до мережі ДКСУ та його органи надають розпорядникам бюджетних коштів витяги з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

Головні розпорядники бюджетних коштів до початку бюджетного періоду визначають мережу розпорядників коштів бюджету нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів за територіями (обласний рівень).

Мережа розпорядника бюджетних коштів - згрупована головним розпорядником бюджетних коштів відповідно до законодавства вичерпна інформація щодо розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, які у своїй діяльності підпорядковані відповідному головному розпоряднику та/або діяльність яких координується через нього, та одержувачі бюджетних коштів, які уповноважені головним розпорядником на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримують на їх виконання кошти з державного бюджету.

До мережі включаються сам головний розпорядник бюджетних коштів, розпорядники нижчого рівня та одержувачі бюджетних коштів, якщо вони отримують асигнування безпосередньо від головного розпорядника бюджетних коштів та унесені до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

Схематично порядок формування єдиної бази даних мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів наведено на рис. 6.1.

 

 
 

 


Рис. 6.1. Порядок формування єдиної бази даних мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів

Не пізніше ніж за 15 днів до початку бюджетного періоду для внесення до єдиної бази даних мережі розпорядників та одержувачів коштів державного бюджету:

- головні розпорядники бюджетних коштів (крім Ради міністрів АР Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій) подають ДКСУ інформацію про мережу установ та організацій, які отримують кошти з державного бюджету;

- Рада міністрів АР Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації подають інформацію щодо мережі розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів до ГУ ДКСУ в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

ДКСУ та її органи перевіряють подану інформацію та вносять до єдиної бази даних мережі розпорядників та одержувачів коштів державного бюджету.

Розпорядники нижчого рівня, до сфери управління яких належать інші розпорядники нижчого рівня, складають мережу у порядку, визначеному для головних розпорядників.

Розпорядники нижчого рівня (крім районних державних адміністрацій), які обслуговуються у відповідних ГУ ДКСУ, включають до мережі розпорядників нижчого рівня та одержувачів, які обслуговуються в органах ДКСУ відповідної адміністративно-територіальної одиниці (Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя).

Районні державні адміністрації обслуговуються у відповідних управліннях ДКСУ та включають до своєї мережі розпорядників та одержувачів, які обслуговуються у даному управлінні ДКСУ.

Не пізніше ніж за 10 днів до початку бюджетного періодудля внесення до єдиної бази даних мережі розпорядників та одержувачів коштів державного бюджету:

- розпорядники нижчого рівня (обласний рівень) подають ГУ ДКСУ дані про мережу розпорядників та одержувачів бюджетних коштів у територіальному розрізі (місто, район);

- районні державні адміністрації подають мережу відповідним управлінням ДКСУ.

Органи ДКСУ перевіряють подану інформацію та вносять до єдиної бази даних мережі розпорядників та одержувачів коштів державного бюджету.

Протягом бюджетного періоду можуть виникати зміни мережі розпорядників бюджетних коштів у разі: внесення до мережі нової установи; виключення установи з мережі; уточнення реквізитів (найменуваннячи місця обслуговування) тощо.

Про зміни в мережіголовні розпорядники повідомляють ДКСУ, а розпорядники нижчого рівня - відповідні органи ДКСУ для внесення ними змін до єдиної бази даних мережі розпорядників та одержувачів коштів державного бюджету.


Читайте також:

  1. The peace – порядок
  2. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  3. Абонентський стик ISDN мережі
  4. Автомобільний пасажирський транспорт – важлива складова єдиної транспортної системи держави
  5. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  6. Активний бюджетний дефіцитхарактеризу­ється спрямуванням коштів на інвестування еко­номіки, що сприяє зростанню ВВП.
  7. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  8. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  9. Алгоритм формування статутного фонду банку
  10. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  11. Аналіз вузьких місць у мережі
  12. Аналіз грошових коштів




Переглядів: 3152

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика розпорядників бюджетних коштів | Організація роботи органів ДКСУ щодо забезпечення обліку бюджетних асигнувань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.