Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок відкриття асигнувань розпорядникам бюджетних коштів із загального фонду державного бюджету.

Організація роботи органів ДКСУ з проведення операцій щодо відкриття асигнувань

Витяги з розписів

Витяги з розписів

Витяги з розпису

 

 

Рис. 6.2. Порядок доведення асигнувань розпорядникам бюджетних коштів

Відкриті асигнування - це право, надане головним розпорядникам та розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня, щодо розподілу виділених асигнувань загального та спеціального фондів державного бюджету підвідомчим установам (одержувачам бюджетних коштів) та використання бюджетних асигнувань з урахуванням прийнятих бюджетнихзобов’язань.

Відкриті асигнування розпорядникам бюджетних коштів забезпечуються ресурсами державного бюджету. Лише після відкриття асигнувань розпорядники бюджетних коштів мають право проводити видатки зі своїх реєстраційних та спеціальних реєстраційних рахунків.

Відкриття асигнувань головним розпорядникам бюджетних коштів із загального фонду державного бюджету здійснюється ДКСУ:

- за видатками, не віднесеними до захищених видатків, та наданням кредитів - на підставі пропозицій щодо відкриття асигнувань із загального фонду державного бюджету, складених ДКСУ та затверджених МФУ;

- за захищеними видатками - на підставі помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджету.

Пропозиції щодо відкриття асигнувань складаються в розрізі головних розпорядників коштів з урахуванням ресурсної забезпеченості загального фонду державного бюджету, тобто очікуваних надходжень до бюджету та обсягів відкритих невикористаних асигнувань розпорядників бюджетних коштів, а також наявних та прогнозних залишків коштів на єдиному казначейському рахунку.

Зарахування асигнувань на рахунки, передбачені для обліку відкритих асигнувань головним розпорядникам бюджетних коштів, здійснюється ДКСУ:

- за захищеними видатками - на підставі помісячного розпису в перший робочий день місяця;

- за незахищеними видатками - відповідно до розпорядження, сформованого на підставі затверджених пропозицій.

Наступного робочого дня після зарахування асигнувань на відповідні рахунки позабалансового обліку, передбачені головним розпорядникам для обліку відкритих асигнувань, ДКСУ надає головному розпоряднику бюджетних коштів виписку з рахунку відкритих асигнувань за узагальненими показниками.

Головні розпорядники бюджетних коштів протягом наступного робочого дня після отримання виписки про відкриття асигнувань подають до ДКСУ розподіли відкритих асигнувань за кодами програмної і економічної класифікації видатків та за територіями у розрізі розпорядників нижчого рівня і одержувачів бюджетних коштів та з урахуванням наявних фінансових зобов’язань.

ДКСУ, отримані від розпорядників бюджетних коштів розподіли відкритих асигнувань, перевіряє на відповідність, вказаних у них, сум, залишкам на відповідних рахунках, передбачених для обліку відкритих асигнувань, наданій мережі, напряму цільового спрямування асигнувань, розподілу показників зведених кошторисів, зведених планів асигнувань загального фонду.

Перевірені розподіли відкритих асигнувань групуються ДКСУ за територіями і на їх підставі складаються реєстри на відкриття асигнувань, які засобами електронного зв’язку передаються до ГУ ДКСУ.

ГУ ДКСУ на підставі реєстрів на відкриття асигнувань, отриманих з ДКСУ, суми відкритих асигнувань в автоматизованому режимі відображають на рахунках позабалансового обліку, які передбачені розпорядникам бюджетних коштів (обласний рівень) для обліку відкритих асигнувань.

Головні Управління Державної казначейської служби України надають розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів (обласний рівень) виписку про відкриті асигнування за результатами операцій попереднього операційного дня.

Інші дії з розподілу відкритих асигнувань проводяться аналогічно діям, які здійснюються на рівні ДКСУ.


Читайте також:

  1. II. Відкриття і подолання схоластичного світогляду
  2. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  3. The peace – порядок
  4. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  5. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  6. Активний бюджетний дефіцитхарактеризу­ється спрямуванням коштів на інвестування еко­номіки, що сприяє зростанню ВВП.
  7. Алгоритм формування статутного фонду банку
  8. Аналіз використання фонду робочого часу.
  9. Аналіз грошових коштів
  10. Аналіз грошових коштів підприємства
  11. Аналіз комплексних статей витрат: витрат на утримання та експлуатацію устаткуван­ня, цехові, загальногосподарські, поза виробничі витрати.
  12. Аналіз оборотності оборотних коштів.




Переглядів: 2014

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація роботи органів ДКСУ щодо забезпечення обліку бюджетних асигнувань | Порядок відкриття асигнувань розпорядникам бюджетних коштів за іншими надходженнями спеціального фонду державного бюджету.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.