МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Постановка задачіЗадача лінійного програмування транспортного типу
На попередніх лекціях ми розглянули загальні методи рішення задач лінійного програмування. Проте існують частинні типи задач лінійного програмування, які, в силу особливості своєї структури, допускають рішення більш простішими методами. Одним з таких типів задач лінійного програмування є задачі найбільш раціональної організації (тобто оптимальної) перевезення однорідного продукту з пунктів відправлення (ПВ) до пунктів призначення (ПП), які мають задані ресурси і потреби. Скорочено цей тип задач має назву – транспортна задача. Критерієм якості плану перевезення може бути їх вартість, або термін (час). Відповідно вирішується транспортна задача за критерієм вартості, або критерієм часу. В лекції розглянемо задачу при умові мінімальної вартості перевезення. Постановка задачі: нехай маємо m пунктів відправлення , у кожному з яких міститься певна кількість однорідного продукту одиниць відповідно. Є n пунктів призначення , куди потрібно доставити відповідно одиниць продукту. Передбачається, що сумарний ресурс (загальна кількість) продукту в ПВ дорівнює сумарній потребі усіх ПП , тобто
Крім того, відома вартість перевезення одиниці продукту від кожного ПВ до кожного ПП . Загальна вартість перевезення по будь-якому маршруту пропорційна кількості продукту, що перевозиться. Необхідно скласти такий план перевезення (звідки, куди і скільки одиниць), щоб загальна вартість усіх перевезеньбіла мінімальна. З точки зору передавання інформації задачу можна подати так. Нехай - сукупність різних видів каналів обслуговування, а - різні плани заявок. Кожне число показує, скільки каналів містить даний вид, а число - скільки є заявок класу . Числа характеризують час обслуговування заявки -го класу каналом обслуговування -го виду. Мета задачі – розподілити заявки між каналами так, щоб сумарний час обслуговування був мінімальний – це транспортна задача за критерієм часу. Перш ніж розглянути математичну модель задачі та її рішення зробимо кілька зауважень. Транспортна задача може бути закритого чи відкритого типу. Умова (1) показує, що задача відноситься до закритого типу. Якщо умова (1) не виконується, тобто
то задача відкритого типу. Але у всякому разі таку задачу можна звести до задачі закритого типу введенням фіктивного ПВ або ПП (або ) з нульовою вартістю транспортування .
Читайте також:
|
||||||||||||
|