МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Постановка задачі по плануванню перевезення різних вантажів одним видом транспорту. 3ведення її до класичної задачіРозглянемо різновиди транспортних задач і способи зведення їх до класичної транспортної задачі. На практиці часто плануються перевезення різних видів вантажів одним видом транспорту. Якщо вантажі якісно різні і одні іншими не замінювані (молоко, хліб, солома), то задача розпадається на декілька звичайних транспортних задач по кожному виду вантажу. Але часто вантажі взаємозамінні (різні сорти пшениці, види пального, будівельних матеріалів). Тоді деяка частина потреб може бути задоволена наявними сортами вантажу, але в різних кількостях з урахуванням властивостей кожного виду вантажу і характеру потреб. Виникає необхідність рішення транспортної задачі для неоднорідного вантажу. Така задача приводиться до задачі про перевезення умовно однорідного вантажу. Розглянемо таку задачу. Не порушуючи спільності міркувань, але з метою скорочення розмірів задачі включимо в неї 2 пункти відправлення A1 і A2 і два пункти споживання B1 і B2. Кожний з постачальників має два види вантажу (2 сорти пшениці), а кожний із споживачів вимагає певну кількість пшениці I і II сорту. Таким чином, кожний з пунктів - постачальників і споживачів можна розділити на 2 пункти по виду вантажу. Для постачальників це будуть підпункти A11, А12 і А21, А22, а для споживачів - В11 B12, В21, В22 - де перший індекс номер пункту, а другий номер вантажу. Одержимо задачу, яку представляємо таблицею
Виразимо весь вантаж через вантаж II сорту. Для цього введемо коефіцієнт взаємозамінності גL, що показує скільки одиниць вантажу 1 сорту відповідає одиниці вантажу 2 сорту. Так, якщо Jодиниць вантажу I сорту можна замінити L одиницями вантажу II сорту, тоді а11 одиниць вантажу I сорту будуть рівні jla11 одиницям вантажу сорту. Але у такому разі вартість перевезення одиниці вантажу сорту (або відстань) зменшиться в ג раз і стане рівною; Задача має вигляд:
Задача зведена до звичайної транспортної задачі з блокуваннями - заборонами даного виду перевезень (M, - дуже велика собівартість перевезення, або дуже велика відстань) по перевезенню немов однорідного вантажу одним видом транспорту і може бути вирішена будь-яким з методів рішення класичної транспортної задачі. Після рішення задачі необхідно перейти до вантажу першого сорту, помноживши на ג поставки вантажу першого сорту, виражені через вантаж II сорту. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|