МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Постановка задачі по плануванню перевезення різних вантажів різними видами транспортуПри плануванні перевезень вантажів різних видів різними видами транспорту задача ускладнюється. Проте її можна звести до звичайної транспортної задачі. Як і в попередньому случає, маємо два пункти постачальників A1, A2, ,AІ – де І номер постачальника, С - вид транспорту, j- номер споживача, l - вид вантажу. Розділимо кожний з пункту постачальників на два підпункти A11, A12, А21, А22 по видам транспорту, а кожний з пунктів покупців на два підпункти B11, B12, В21 і В22 по видах вантажу. Біля підпунктів постачальників перший індекс - номер пункту, другий - вид транспорту, біля підпунктів споживачів перший індекс-номер пункту, другий - вид вантажу. Задача має вигляд:
На відміну від попередньої задачі в цій відома ще величина аikjl- вантажопідйомність транспорту по видах і залежно від вантажу. Для того, щоб звести цю задачу до класичної транспортної задачі, необхідно зробити наступне: I. Наявність машин замінити наявністю вантажу. Це робиться шляхом множення вантажопідйомності на кількість машин, тобто вантажопідйомність грає роль коефіцієнта взаємозамінності. 2. Різні вантажі через коефіцієнт замінюванності зводяться умовно до одного виду (у разі однорідності вантажів) або задача розпадається на два самостійних (у разі неоднорідності вантажів). 3. Від чотирьохіндексної задачі переходять до двохіндексної шляхом заміни змінних типу: II - I, 21 - II; 12 - III; 22- IV. і т.д. В цьому випадку і для позначення змінних вибирається інший символ. Задача прийме вигляд:
Задача розв'язується будь-яким з методів рішення класичної транспортної задачі. Після рішення задачі необхідно перейти до первинних позначень. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|