Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості розрахунку показників для окремих видів робіт

Розрахунки витрат часу наводяться тільки для тих лабораторних досліджень, що виконуватимуться власними силами. Інші лабораторні та технологічні дослідження, що будуть виконуватися центральними лабораторіями та лабораторіями сторонніх підприємств, розраховуються, як роботи, що виконуються підрядним способом. Для них у проекті наводяться відомості про ціни, які діють на аналізи та дослідження у виконавця робіт.

Для камеральних, картоскладальних, тематичних, прикладних науково-дослідних, дослідних і дослідно-методичних робіт обґрунтовується їхня тривалість та склад виконавців і витрати праці за посадами інженерно-технічних працівників та професіями робітників без відпусток. Якщо є підстави, обґрунтовуються також витрати матеріалів, кількість необхідного устаткування, апаратури, приладів, спорядження та інструменту, а також транспортних засобів, обсяг послуг власних і сторонніх допоміжних служб. Якщо таких підстав нема, то відзначається, що вартість матеріальних витрат і послуг визначатиметься у відсотках від суми оплати праці, оплати відпусток та відрахувань на соціальні заходи ІТП і робітників за встановленими нормативами.

Для визначення вартості транспортного обслуговування ГРР за нормами з урахуванням маси вантажів, кількості людей, які перевозяться, та відстаней перевезень по дорогах і бездоріжжю необхідно розраховувати обсяги всіх перевезень, відповідно до схеми транспортування, що додається до проекту.

Визначається маса вантажів кожного різновиду за нормами з урахуванням відстані перевезень на всі види ГРР, окремо шляхами та окремо в умовах бездоріжжя, а також маса вантажів усіх різновидів, які не враховані нормами та обгрунтовані проектом. Обґрунтовуються види транспорту для перевезень з урахуванням вантажопідйомності, прохідності та середньо-змінного пробігу транспортних засобів.

До маси вантажів, що визначена за нормами для кожного виду ГРР, додається маса вантажів, що не враховані нормами: технічна вода, обсаджувальні труби, керн свердловин, що вивозиться до керносховищ, технологічні проби, які перевозяться для випробування і таке ін. Враховуються також вантажі для забезпечення життєдіяльності персоналу: питна вода, речі, необхідні для організації гарячого харчування.

Виділяються наливні вантажі, що перевозяться у цистернах, і насипні вантажі, які перевозяться самоскидами; обґрунтовуються обсяги немеханізованих навантажувальних та розвантажувальних робіт із визначанням відстані переміщення вантажів і типів навантажувальних механізмів (автокрани, екскаватори, транспортери тощо).

В разі необхідності, обґрунтовуються пункти перевалок вантажів і визначається загальна маса навантаження та розвантаження вантажів з урахуванням перевалок.

Періодичні перевезення персоналу до місця робіт і назад.Обґрунтовуються, якщо це потрібно, обсяги щозмінних, щоденних, щотижневих (або з іншою періодичністю) перевезень персоналу з баз експедицій, партій, загонів, дільниць до місця проведення робіт і назад. При цьому враховується наявність на дільницях пересувних вагон-будиночків і оренда приміщень для житла в місцях проведення ГРР.

Розраховується кількість їздок і середня відстань переїздів. Обґрунтовується вид транспорту: автобуси, вахтові машини, спеціально переобладнані бортові автомобілі тощо. Визначається сумарний пробіг автомобілів при покілометровій оплаті, або кількість годин експлуатації автомобілів при погодинній оплаті, або кількість машино-змін власного транспорту при перевезенні персоналу до місця робіт і назад із зазначенням марки автомобіля та середнього пробігу за зміну

Перегін транспортних засобів до місця робіт і назад.Обґрунтовується та розраховується кількість машино-змін (годин, кілометрів - у залежності від характеру оплати) перегону транспортних засобів, а також спеціальних машин зі змонтованими на них установками, станціями, агрегатами, механізмами з баз експедицій (партій) до місця робіт і назад, з урахуванням сезонних перерв. При цьому вказується вид (марка) транспортних засобів, що переганяються, їхня прохідність, вантажопідйомність, сумарний пробіг за розрахунковий період часу, а також середня швидкість перегону в км/год. Тут же розраховуються перевезення вагон-будиночків на причепі, перевезення крупногабаритних вантажів на трейлерах. Слід враховувати, що на відміну від переїздів геофізичних загонів між пунктами спостережень, з баз на свердловину та назад, а також переміщення бурових установок між свердловинами, на які є відповідні норми, перегін транспортних засобів проводиться з більш високими швидкостями руху в транспортному положенні обладнання.

Визначається нормативна маса вантажів, необхідних для експлуатації власного транспорту: паливно-мастильних матеріалів, запасних частин, шин тощо. Для цього визначається кількість транспортних засобів з урахуванням прохідності та вантажопідйомності, тягових класів тракторів, наявності причепів, які потрібні для перевезення вантажів і персоналу, а також необхідна кількість машино-змін. До них додається кількість одиниць і витрати часу в машино-змінах експлуатації виробничого та технологічного транспорту, який включено до норм основних витрат на проведення польових робіт. На одержану таким чином сумарну кількість транспортних засобів за прохідністю та вантажопідйомністю, а також на сумарну кількість машино-змін по тих же видах засобів визначається за нормами маса вантажів: на виробничу одиницю, з включенням маси самого автомобіля, та на розрахункову одиницю (паливно-мастильні матеріали, запасні частини, ремонтно-експлуатаційні матеріали, інструмент, шини).

При визначенні маси вантажів на виробничу одиницю (бурову установку, геофізичний загін, автомобіль) необхідно враховувати спосіб їхньої доставки на дільницю робіт. Якщо вони переганяються до місця робіт власним ходом, нормативна маса обладнання та транспортних засобів з норм вилучається.

Найманий транспорт.У проекті обґрунтовується необхідність використання найманого транспорту замість власного, визначаються умови найму автомобілів, тракторів, розраховуються обсяги перевезень, терміни найму.

До категорії найманого транспорту відноситься також перевезення вантажів залізничним, водним і повітряним транспортом, оренда літаків та вертольотів для аеровізуальних спостережень і аерогеофізичних робіт. При цьому використовуються діючі прейскуранти або договірні ціни, у відповідності до яких розраховуються нормо-утворюючі чинники з урахуванням специфіки перевезень: маса повагонних відправлень, кількість годин (днів) оренди тощо.

Розрахунки проектних показників подаються в табличній формі. У таблиці наводяться найменування робіт і витрат, одиниця виміру, обсяги (кількість одиниць виміру), умови та основні нормо-утворюючі чинники, посилання на збірник норм із зазначенням номерів таблиць, які вміщують норми, на прямі розрахунки.


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  4. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  5. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  6. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  7. Автоматизація проектних робіт
  8. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  9. Аграрне виробництво і його особливості
  10. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  11. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  12. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.




Переглядів: 591

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проектні техніко-економічні показники | Визначення кошторисної вартості ГРР

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.