Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркування підакцизних товарів.

 

Маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів марками акцизного збору Вироблені на митній території України для споживання в Україні та імпортовані на митну територію України алкогольні напої та тютюнові вироби повинні бути марковані марками акцизного збору встановленого зразка у встановленому цим Законом порядку. Обіг на митній території України алкогольних напоїв та тютюнових виробів без марок акцизного збору встановленого зразка або маркованих не у встановленому цим Законом порядку забороняється, а такі алкогольні напої та тютюнові вироби підлягають конфіскації. Маркування алкогольних напоїв здійснюється марками акцизного збору, які відрізняються за дизайном для окремих видів продукції, визначених Кабінетом Міністрів України. Кожна марка акцизного збору на алкогольні напої повинна мати окремий номер та найменування виду продукції. Відповідно до місткості тари (посуду) застосовуються марки акцизного збору з такими позначеннями: для горілки та лікеро-горілчаних виробів: 0,05 л, 0,1 л, 0,2 л, 0,25 л, 0,37 л, 0,375 л, 0,4 л, 0,45 л, 0,5 л, 0,61 л, 0,7 л, 0,75 л, 1,0 л і більше; для інших алкогольних напоїв: 0,05 л, 0,1 л, 0,2 л, 0,25 л, 0,375 л, 0,4 л, 0,45 л, 0,5 л, 0,61 л, 0,7 л, 0,75 л, 1,0 л і більше. Маркування тютюнових виробів здійснюється марками акцизного збору. Кожна марка акцизного збору повинна мати окремий номер. Для маркування тютюнових виробів, які оподатковуються за різними ставками акцизного збору, марки акцизного збору виготовляються для кожної окремої групи тютюнових виробів різними за дизайном. Зразки марок акцизного збору затверджуються центральним органом державної податкової служби України. У разі зміни зразка марок акцизного збору марковані марками акцизного збору попереднього зразка алкогольні напої та тютюнові вироби знаходяться в обігу до їх повної реалізації в межах терміну придатності для споживання. Захист марок акцизного збору від підроблення визначається Національним банком України за погодженням з Кабінетом Міністрів України. Замовником виготовлення марок акцизного збору є центральний орган державної податкової служби України. Порядок транспортування та зберігання марок акцизного збору встановлюються Кабінетом Міністрів України. Плата за марки акцизного збору – плата, що вноситься українськими виробниками та імпортерами на покриття витрат держави на виробництво, зберігання та реалізацію марок акцизного збору і становить за 1 000 марок акцизного збору: на алкогольні напої – 25,88 гривнi, на тютюнові вироби – 9,12 гривнi. Для одержання марок акцизного збору платник акцизного збору подає особисто або рекомендованим листом до органу державної податкової служби України за своїм місцем знаходження заявку-розрахунок у двох примірниках за формою, встановленою центральним органом державної податкової служби України, а також банківську гарантію сплати у термін до 90 календарних днів з моменту її надання сум акцизного збору, розрахованих відповідно до замовленої кількості марок акцизного збору. Порядок надання банківської гарантії встановлюється Національним Банком України. Один примірник заявки-розрахунку залишається у органа державної податкової служби України, другий - з відміткою органу державної податкової служби України повертається платнику збору разом з марками акцизного збору. Марки акцизного збору видаються платнику збору протягом 3-х днів з моменту подання до органу державної податкової служби України зазначених у цій статті документів.

 

У документах, якими засвідчується передача платнику збору органом державної податкової служби України марок акцизного збору, повинні бути зазначені номери переданих марок акцизного збору. Продаж (передача) платником збору одержаних марок акцизного збору іншим особам забороняється, окрім передачі марок акцизного збору виробникам алкогольних напоїв і тютюнових виробів – нерезидентам України. Марки акцизного збору, не використані для маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів (в тому числі внаслідок пошкодження) приймаються від платників збору органам державної податкової служби України без обмежень в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. В такому випадку зобов’язання платника збору щодо сплати акцизного збору, забезпечені у встановленому цією статтею порядку підлягають відповідному зменшенню. У разі втрати марок акцизного збору платник акцизного збору сплачує цей збір з урахуванням кількості втрачених марок акцизного збору, якщо не доведе, що марки акцизного збору втрачено внаслідок дії непереборної сили або не з вини платника чи його працівників і втрачені марки акцизного збору є непридатними для використання, а також сплачує органу державної податкової служби за своїм місцем знаходження вартість втрачених марок акцизного збору.

 

Ставки акцизного збору та перелік товарів з яких справляється акцизний збір

 

(1) Ставки акцизного збору і перелік товарів, з яких справляється акцизний збір визначаються законами України про ставки акцизного збору і є єдиними на всій території України.

 

(2) Ставки акцизного збору можуть визначатися як:

 

а) адвалорні (у відсотках до бази оподаткування);

 

б) специфічні (у твердих сумах з одиниці виміру ваги, об'єму, кількості або іншого натурального показника);

 

в) змішані (одночасно у відсотках до бази оподаткування та у твердих сумах);

 

(3) Перегляд ставок акцизного збору може здійснюватися Верховною Радою України за умови, що такі зміни повинні бути офіційно оприлюднені до 15 серпня поточного бюджетного року і такі зміни набирають чинності з початку нового бюджетного року.

 

(4) Підакцизний товар оподатковується за ставкою, яка застосовується до такого товару на дату виникнення податкового зобов'язання щодо цього товару відповідно до статті 10 цього Закону.

 

При обчисленні податкового зобов'язання за кожною власною назвою сигарет сума акцизного збору на кожні 1000 штук сигарет, обчислена одночасно за ставками у твердих сумах та у відсотках до обороту з реалізації товару (продукції), порівнюється: для сигарет без фільтра (цигарок) з 8 гривнями, для сигарет з фільтром з 18 гривнями і до нарахування приймається та сума, яка має більше значення.

 

Приклад 1.

Максимальна роздрібна ціна на сигарети з фільтром за власною назвою „Camel” становить 5,25 грн, без податку на додану вартість і акцизного збору – 3,64 грн.

Фактичні обсяги реалізації сигарет з фільтром – 5000 пачок або 100 000 штук сигарет.

Оборот з реалізації, обчислений за максимальною роздрібною ціною (без податку на додану вартість та акцизного збору), становить 18 200 грн (3,64 грн х 5000 пачок).

 

Акцизний збір обчислюється:

а) за ставками у твердих сумах з одиниці продукції:

обсяги реалізації сигарет з фільтром – 100 000 штук, ставка акцизного збору, перерахована на 1 сигарету – 0,014 грн, нарахована сума акцизного збору за ставками у твердих сумах з одиниці продукції становить 1400 грн (100 000 х 0,014, тобто графа 6 х на графу 11);

б) за ставками у відсотках до обороту з реалізації товару (продукції):

оборот з реалізації становить 18 200 грн, ставка акцизного збору у відсотках до обороту – 12,5 відсотка, нарахована сума акцизного збору становить 2275 грн (18 200 грн х 12,5: 100, тобто графа 7 х на графу 10а);

в) сума акцизного збору, обчислена одночасно за ставкою акцизного збору у твердих сумах та у відсотках до обороту з реалізації товару, становить 3675 грн (1400 грн + 2275 грн.);

Мінімальне податкове обмеження у розмірі 18 грн за 1000 штук сигарет з фільтром становить 1800 грн (18 грн : 1000 шт. х 100 000 шт.). Обчислені суми порівнюються, і до нарахування береться сума 3675 грн, яка у розрахунку записується в графі 13.

 

Приклад 2.

Максимальна роздрібна ціна на сигарети з фільтром за власною назвою „Ronson” становить 1,10 грн, без податку на додану вартість і акцизного збору – 0,56 грн.

Фактичні обсяги реалізації сигарет з фільтром – 5000 пачок або 100 000 штук сигарет.

Оборот з реалізації, обчислений за максимальною роздрібною ціною (без податку на додану вартість та акцизного збору), становить 2800 грн. (0,56 грн х 5000 пачок).

 

Акцизний збір обчислюється:

а) за ставками у твердих сумах з одиниці продукції:

обсяги реалізації сигарет з фільтром – 100 000 штук, ставка акцизного збору, перерахована на 1 сигарету, – 0,014 грн, нарахована сума акцизного збору за ставками у твердих сумах з одиниці продукції становить 1400 грн (100 000 х 0,014, тобто графа 6 х на графу 11);

б) за ставками у відсотках до обороту з реалізації товару (продукції):

оборот з реалізації становить 2800 грн, ставка акцизного збору у відсотках до обороту – 12,5 відсотка, нарахована сума акцизного збору становить 350 грн (2800 грн х 12,5 : 100, тобто графа 7 х на графу 10а);

в) сума акцизного збору, обчислена одночасно за ставкою акцизного збору у твердих сумах та у відсотках до обороту з реалізації товару, становить 1750 грн (1400 грн + 350 грн).

Мінімальне податкове обмеження у розмірі 18 грн за 1000 штук сигарет з фільтром, помножене на обсяги реалізованої продукції, становить 1800 грн (18 грн : 1000 шт. х 100 000 шт.). Обчислені суми порівнюються, до нарахування береться сума 1800 грн, яка в розрахунку записується у графі 13”.

 


Читайте також:

  1. Виготовлення, зберiгання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв i тютюнових виробів
  2. Виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів
  3. Види підакцизних товарів та ставки податку
  4. Вимоги до якості маркування, пакування, умов зберігання, стерилізація.
  5. Інвентар для перевірки розмірів і якості товарів.
  6. Класифікація і маркування сталей
  7. Класифікація та маркування вуглецевих сталей
  8. Класифікація та маркування легованих сталей
  9. Класифікація та маркування легованих сталей
  10. Класифікація, умовні позначення та маркування
  11. Маркування
  12. Маркування базового позначення




Переглядів: 1771

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості оподаткування алкогольних та тютюнових виробів | Сутність мита. Платники та об’єкт мита.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.