Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркування

Звичайно фірми, які випускають товари на ринок, створюють для них етикетки і ярлики, тобто засоби маркування, які виконують кілька функцій:

1. Ідентифікують товар.

2. Указують сортність.

3. Описують товар.

4. Пропагують товар.

У зв'язку з етикетками і ярликами виникає цілий ряд проблем правового характеру. Вони можуть ввести покупця в оману або упустити які-небудь важливі властивості й застереження щодо безпеки використовуваного товару. У результаті наступає карна або адміністративна відповідальність.

 

 

5.3.3. Сервісна служба

Важливим етапом товарної політики будь-якої фірми є сервісна служба, що забезпечує товару підкріплення. У 95% випадках товари широкого вжитку припускають наявність яких-небудь супутніх послуг. Сервіс може бути незначним, а може відігравати для товару вирішальну роль (покупка стаціонарної пральної машини).

При організації служби сервісу фірмі приймають наступні рішення:

1. Які послуги включати в рамки сервісу?

2. Який рівень сервісу пропонувати?

3. В якій формі пропонувати послуги клієнтам?

Розглянемо їх докладніше.

1. Набір послуг у рамках сервісу

Фактори сервісного набору при покупці товару промислового призначення:

1) надійність поставок,

2) оперативність поставок,

3) можливість одержання технічної консультації,

4) надання знижок,

5) післяпродажне обслуговування,

6) масштаби торговельної мережі,

7) простота вступу в контакт із фірмою,

8) гарантія заміни некондиційного товару,

9) широкі виробничі можливості постачальника,

10) можливості надання кредиту,

11) наявність устаткування для випробувань,

12) наявність устаткування для механічної обробки.

Фактори сервісного набору при покупці продовольчих товарів:

1) надійність поставок,

2) оперативність пропозицій за цінами,

3) надання знижок,

4) післяпродажне обслуговування,

5) оптимальне розташування торговельної мережі,

6) простота вступу в контакт з фірмою,

7) гарантія заміни товару й повернення грошей,

8) можливість надання кредиту.

2. Рівень сервісу

Фірмі необхідно стежити за тим, наскільки рівень її власних послуг і послуг конкурента відповідає очікуванням споживача. Виявити недоліки в рівні сервісного обслуговування можна за допомогою таких прийомів:

1. Проведення порівняльних закупівель товарів.

2. Регулярні опитування споживача.

3. Створення системи роботи зі скаргами й претензіями.

3. Форма послуг

Фірма може в цьому разі просуватися в наступних напрямках:

• запропонувати безкоштовне сервісне обслуговування;

• продати контракт на обслуговування своїх товарів іншій фірмі;

• взагалі не робити ніяких послуг.

З огляду на важливість сервісного обслуговування багато фірм організують у себе відповідні служби. Ці служби дозволяють скоригувати всі сервісні послуги, що в результаті сприяє більшій купівельній задоволеності.


Читайте також:

  1. Виготовлення, зберiгання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв i тютюнових виробів
  2. Виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів
  3. Вимоги до якості маркування, пакування, умов зберігання, стерилізація.
  4. Класифікація і маркування сталей
  5. Класифікація та маркування вуглецевих сталей
  6. Класифікація та маркування легованих сталей
  7. Класифікація та маркування легованих сталей
  8. Класифікація, умовні позначення та маркування
  9. Маркування базового позначення
  10. Маркування підакцизних товарів.
  11. МАРКУВАННЯ ПОЛІМЕРНИХ МАТЕРІАЛІВ




Переглядів: 848

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Упакування товару | Використання товарних марок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.