МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Пасажирські пристроїТема 7. ПРИСТРОЇ ПАСАЖИРСЬКОГО І ВАГОННОГО ГОСПОДАРСТВ Проектування парків і горловин Проектування колій приймально-відправних парків ведуть від головних колій станції. У кожному приймально-відправному парку для вантажних поїздів найбільш коротка колія приймається стандартної довжини, встановленої для лінії; інші колії парку можуть бути конструктивно довшими. Конструкція горловин повинна забезпечувати необхідну пропускну спроможність, безпеку руху, зручність маневрової роботи і взаємозамінність парків і колій. Для одночасного прийому поїздів із двох розташованих поруч підходів повинні передбачатися незалежні маршрути до місця зупинки поїздів на коліях прийому. Крім того, маневрова робота на витяжних коліях повинна бути ізольована від маршрутів прийому і відправлення поїздів, a також від маршрутів пропускання поїзних локомотивів. Для забезпечення потрібної пропускної спроможності в горловинах станції передбачається можливість реалізації необхідного числа одночасних пересувань. При цьому приймально-відправні парки в горловинах секціонують, щоб у двох суміжних секціях парку можна було здійснювати паралельні операції. Число колій у секції може бути 2-4 і більш. В усіх конструкціях горловин дільничних станцій передбачають устрій виходів на головні колії з приймально-відправних і з усіх або частини сортувальних колій для можливості відправлення сформованих поїздів безпосередньо із сортувального парку. Приймально-відправні парки, розташовані в створі із сортувальними, повинні мати зручні і короткі по довжині з'єднання з витяжними коліями сортувального парку. Для складних горловин, особливо в скрутних умовах, застосовують перехресні з'їзди і перехресні стрілочні переводи. Проте треба уникати укладки перехресних стрілочних переводів на головних коліях, якщо через станцію можливе пропускання пасажирських поїздів без зупинок. Число стрілочних переводів, що вкладаються на головних коліях, повинно бути найменшим. Стрілочні переводи, по яких пасажирські поїзди слідують на бічну колію або з бічної колії, вкладають марки 1/11 або положистих марок (1/18 або 1/22).
Пасажирські пристрої дільничних станцій забезпечують: обслуговування пасажирів; прийом і видачу багажу; операції, пов'язані з прийомом, відправленням і пропусканням пасажирських поїздів; екіпірування і стоянку составів поїздів, що мають призначення на цю станцію, і окремих пасажирських вагонів. Для обслуговування пасажирів передбачаються пасажирські будівлі, платформи і переходи між ними і допоміжні пасажирські пристрої (багажні склади, кіоски й ін.). Для прийому і відправлення пасажирських поїздів служать головні і пасажирські колії. На одноколійних лініях розміри пасажирського руху звичайно не перевищують чотирьох-п’яти пар за добу. Для прийому-відправлення пасажирських поїздів і їхнього схрещення на дільничних станціях одноколійних ліній звичайно, крім головної колії, вкладають одну пасажирську колію (рис. 7.1, схема І). На станціях двоколійних ліній колії і платформи для обслуговування пасажирських поїздів можуть розміщатися по одній зі схем, наведених на рис. 7.1. У більшості випадків при відсутності швидкісного руху і пачкового пропускання поїздів потрібно вкласти, крім головних, одну пасажирську колію і влаштувати дві платформи, як показано в схемі ІІ. Схеми III і IV відносяться до дільничних станцій, на яких частина пасажирських поїздів пропускається без зупинки з високою швидкістю. Головні колії I і II повинні в цьому випадку мати менше скривлень, і пасажирські платформи між ними не влаштовують. Крім того, розміщення платформ не між головними коліями створює при пропусканні швидкісних поїздів більш безпечні умови для пасажирів, що знаходяться на платформах. Рис. 7.1. Взаємне розташування колій і пасажирських платформ У обох схемах III і IV по три пасажирські платформи, але в схемі IV додана пасажирська колія 5, тому що головна колія I розташована не поряд із пасажирськими платформами. Це може бути доцільно при швидкісному русі, а також у випадку пропускання по головній колії великого числа транзитних вантажних поїздів із парку, розташованого по поздовжній або напівпоздовжній схемі. Схеми III і IV забезпечують можливість обгону одних пасажирських поїздів іншими в обох напрямках, a також прийому пачок поїздів із зупинкою. В усіх схемах від кінця платформи до вихідного світлофора повинно бути не менше 30 м. По кінцях платформ , передбачаються переїзди для багажних візків. На вузлових дільничних станціях із великими розмірами пасажирського руху може знадобитися більше число пасажирських колій, і у всякому разі число колій прийому пасажирських поїздів повинно бути не менше числа підходів. Пасажирська будівля дільничної станції є одночасно основною станційною будівлею для робітників служби руху, пасажирської й ін. Пасажирські будівлі будують на 50, 100 і 300 чоловік у залежності від розмірів пасажиропотоків. Пасажирські платформи влаштовують низькими для зручності технічного огляду транзитних пасажирських поїздів. Лише при великих місцевих пасажиропотоках окремі платформи можуть бути високими. Довжина платформ для дальнього пасажирського руху приймається рівною довжині пасажирських составів, що обертаються, але не менше 400 м. Ширина основної платформи в межах пасажирської будівлі повинна бути не менше 6 м (при перебудові в скрутних умовах не менше 5 м), а на іншому протязі - не менше 4 м. Ширина проміжних платформ залежить від пасажиропотоків і розмірів споруджень, розміщуваних на платформах. При наявності на платформі входів у тунелі, сходів із пішохідного моста, павільйонів, кіосків і інших споруд відстань від них до борта платформи повинна бути не менше 2 м. При відсутності переходів у різних рівнях проміжні платформи влаштовують шириною не менше 4 м, ширина переходів в одному рівні не менше 3 м. Влаштування переходів у різних рівнях обов'язково при великих розмірах пасажирського руху, а на станціях двоколійних ліній поздовжнього і напівпоздовжнього типів - незалежно від розмірів руху. На дільничних станціях, що обслуговують приміський і місцевий рух, проектують колії для технічного огляду, екіпірування, стоянки составів і ремонту вагонів. Ці колії вкладають з урахуванням зручного виходу з колій прийому-відправлення пасажирських поїздів, a при відсутності зручного місця поблизу пасажирських колій - на території локомотивного господарства. На деяких дільничних станціях є додаткові тупикові колії для службових, багажних і поштових, а на деяких вузлових станціях також тупикові колії для безпересадочних вагонів. Читайте також:
|
||||||||
|