МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Портові станції, що обслуговують поромні переправиДля ліквідації перевантажувальних операцій і прискорення доставки вантажів з одного берега ріки, протоки чи моря на іншій споруджуються залізничні переправи, що складаються з причальних пристроїв, порома і залізничних колій. Залізничні пристрої поромних комплексів складаються з: 1) передпаромної станції, що будується за звичайною схемою сортувальних станцій; 2) виставочного парку для проведення прикордонних і митних операцій, а також накатки-викочування вагонів на судно-пором і назад; 3) підходів до підйомно-насувного моста . У залежності від конструкції підйомно-насувного моста (одно- чи двох'ярусний) залізничні підходи до нього відрізняються кількістю пар колій накатки-викочування вагонів на судно-пором і назад. На більшості поромів як самохідних, так і несамохідні рейки укладають уздовж поздовжньої осі судна, рідше - поперек судна для накатки на них одного-двох вагонів. Поздовжня схема застосовується на поромі-одиночному судні; поперечна накатка вагонів найчастіше вимагає зчленування двох судів, що дуже важко і менш надійно в умовах хитавиці. Викочування вагонів із судна-порома здійснюється двома локомотивами одночасно спочатку з зовнішніх бічних, потім із внутрішніх бічних і, в останню чергу, із середньої колії. Накатка вагонів на судно-пором здійснюється в зворотному порядку. Вивантаження порома при двох'ярусному мосту здійснюється по черзі: спочатку з верхньої палуби, потім з нижньої, а навантаження - у зворотному порядку. Кількість колій у сортувальному парку передпаромної станції й у виставочному парку поромного комплексу передбачається в залежності від технології добірки і подачі груп вагонів на пором. У зв'язку з необхідністю ретельної добірки групи вагонів на кожну колію верхньої і нижньої палуб порома в сортувальному парку передбачається кількість колій, рівна кількості колій на поромі і довжиною, що відповідає довжині останніх. Крім того, указується необхідна кількість ходових і сортувальних колій для виконання операцій, зв'язаних із прийомом і передачею вагонів на зовнішню мережу. У виставочному парку при накатці-викочуванні кожної пліті вагонів окремо передбачається 20 колій (10 для накатки і 10 для викочування) плюс дві ходових колії. При з'єднанні плітей вагонів у дві і три групи у виставочному парку передбачається вісім колій (по чотирьох для накатки і викочування вагонів) плюс дві ходових колії. На рис. 13.3 показані два найпростіших причали для поромів з подовжньою накаткою вагонів, а на рис. 13.4 - схема розташування пристроїв залізничної поромної переправи.
Рис. 13.3. Причали для поромів з подовжньою накаткою вагонів: а – баржа у виді причалу; б – пальовий причал. Рис. 13.4. Розташування пристроїв залізничної поромної переправи: а – причальні пристрої; б – пором; в – естакади; колії: 1 – з естакади на причал; 2 – на поромі; 3, 4 – виставочні; 5 – тупик.
Читайте також:
|
||||||||
|