Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



В якій функції гроші обслуговують процес ціноутворення?

Як пояснювала вартість товару класична економічна теорія?

Яке із даних визначень найбільш повно характеризує товарне виробництво?

Тема 3. Товарне виробництво. Гроші.

Фундаментальна проблема, з якою стикаються всі економічні

системи, це:

а) інвестиції;

б) виробництво;

в) споживання;

г) рідкісність.

 

а) товарне виробництво – виробництво товарів на ринок;

б) товарне виробництво характеризується тим, що продукція виготовлюється в умовах спеціалізації виробництва;

в) Товарне виробництво – це виробництво в умовах коли існує суспільний поділ праці, а товаровиробники є обособленими;

г) Товарне виробництво – це виробництво продукції спеціалізованими товаровиробниками.

 

2. Виберіть найбільш повне визначення товару:

а) товар – це благо, яке корисне людям;

б) товар – це благо, яке є продуктом людської праці;

в) товар – це благо, яке продається на ринку;

г) товар -це корисна річ, продукт праці, виготовлений не для власного споживання, а на ринок.

 

3. Із приведених рис укажіть ту, яка не властива капіталістичному товарному виробництву:

а) загальний характер товарного виробництва;

б) товарне виробництво засноване на переважно приватній формі вартості;

в) товарне виробництво засноване на найманій праці;

г) товарне виробництво своєю метою має збільшення кількості продукції на одного зайнятого.

 

а) вартість товару – це кількість ресурсів, які витрачаються на виробництво одиниці товару;

б) вартість товару – це затрата суспільно-необхідної праці на виготовлені товару;

в) вартість товару – це його гранична корисність;

г) вартість товару – це ціна, яку готовий заплатити за нього споживач.

 

5. Сучасні гроші це:

а) золото й інші шляхетні метали;

б) актив, який виконує всі функції грошей;

в) паперові гроші, які випускаються державою;

г) зобов’язання комерційних банків.

 

6. Функціями грошей не є:

а) розподіл вартості;

б) засіб нагромадження вартості;

в) засіб платежу;

г) міра вартості.

 

а) у функції засобу платежу;

б) у функції міри вартості;

в) у функції засобу нагромадження;

г) у функції засобу обігу.

 

8. Хто з економічних суб’єктів країни виграє від запровадження мита на повній продукт:

а) споживачі;

б) виробники цього продукту;

в) посередники;

г) усі суб’єкти.

 

9. Реальний валютний курс це:

а) кількість національної валюти, яку потрібно заплатити за одиницю іноземної валюти;

б) номінальний валютний курс, скоригований на теми інфляції в країні і за кордоном;

в) кількість національної валюти, яку потрібно витратити на придбання товарів за кордоном;

г) усі відповіді неправельні.

 

10.Якщо швидкість грошей прискорюється, то:

а) зростає їх кількість в державному бюджеті;

б) збільшується грошова маса;

в) збільшується грошова маса;

г) зменшується заощадження в комерційних банках.

 


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. IV. План навчального процесу.
  5. Iзобаричний процес
  6. Iзотермiчний процес
  7. Iзохоричний процес
  8. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  9. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  10. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. А/. Поняття про судовий процес.




Переглядів: 3235

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Яке з цих положень не має відношення до визначення предмету економічної теорії? | Тема 5.Попит і пропозиція. Ціна ринкової рівноваги

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.